فعالیت 40 واحد تولیدی در شهرک صنعتی جمشید آباد آمل

سیدمحمود حسینی‌پور در هجدهمین سفر شهرستانی به آمل در بازدید از شهرک صنعتی جمشیدآباد، گفت: تمام توان خود را جهت تسهیل و رفع موانع تولید بکار خواهیم بست. ‎

هرازنیوز: سیدمحمود حسینی پور، افزود: سرمایه در گردش از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است که با طرح در ستاد تسهیل استان و بررسی آن، تمام توان خود را جهت تسهیل و رفع موانع تولید بکار خواهیم بست.

استاندار مازندران با بیان اینکه بانک‌ها باید در این راستا کمک کار باشند، بیان کرد: جوانان نخبه و شایسته که در این واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند باید مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: صنعتگران که با مشکلات بسیار زیاد ناشی از تحریم‌ها دست به گریبان هستند، با مدیریت جهادی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، در تقویت و افزایش تولید نقش مؤثری دارند و در توسعه اقتصادی و فرهنگ صحیح تولید بسیار اثرگذار هستند که قابل تقدیر است.

یاسر امینی افزود: شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل با ۲۷ هکتار وسعت، در سال ۱۳۷۸ به تصویب هیئت دولت رسیده و در همان سال نیز عملیات عمرانی آن آغاز شد و ۵۶ قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد نموده که ۴۰ واحد تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند و برای ۹۳۳ نفر نیز ایجاد اشتغال شده است.

استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی با حضور در شهرک صنعتی جمشیدآباد، ضمن اجرای آئین کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، از راه دسترسی شهرک و واحد تولیدی آمارد ماشین طبرستان نیز بازدید کرد.

در تداوم سفرهای شهرستانی، امروز یکشنبه سوم دی ماه؛ در هجدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیئتی از معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان آمل سفر کرد.‎ ‎ ‎

استاندار مازندران، در این سفر با حضور در گلزار شهدای آمل با آرمان های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق و به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

استاندار مازندران اظهار کرد: امروز در جریان هجدهمین سفر شهرستانی به آمل، اهداف ما در درجه اول عرض ارادت مستقیم به مردم شریف شهرستان هزار سنگر آمل و حضور در مناطق روستایی و کم‌برخوردار این شهرستان توسط مدیران کل و نمایندگان ماست.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: بررسی نظام مسائل شهرستان آمل و به ویژه رسیدگی به وضعیت ادارات در دستور کاری ما قرار دارد.

حسینی‌پور ادامه داد: در این راستا نظارت میدانی از مجموعه عملکرد ادارات این شهرستان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بررسی پروژه‌های عمرانی، نیمه تمام و پروژه‌هایی که نیازمند حمایت بیشتر و ویژه است در ستاد تسهیل به طور دقیق بررسی خواهد شد‌.

استاندار مازندران افزود: ملاقات با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف و از نزدیک شنیدن نظام مسائل آنان از دیگر برنامه‌های ما است.

حسینی‌پور عنوان کرد: پایان بخش سفر امروز برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آمل با حضور تمامی مسئولان استانی و شهرستانی خواهد بود که جمع‌بندی موضوعات بررسی شده طی این سفر توسط دستگاه‌ها و نمایندگان خواهد بود.

گفتنی است حسینی پور در آمل ضمن دیدار چهره به چهره و گفتگو با مردم از مناطق روستایی بازدید خواهد کرد و مشکلات؛ مسائل و ظرفیت های این مناطق را مورد ارزیابی میدانی قرار می دهد و در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شرکت می کند.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در دو تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و آنها را برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌دهند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از طرح های عمرانی و واحدهای تولیدی – صنعتی و شهرک های صنفی و شرکت در جلسه شورای اداری برای جمع بندی مصوبات سفر از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به آمل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *