پیگیری های دادستان آمل برای حل مشکل کلینیک بیماران سرطانی آرین

اختصاصی هرازنیوز : در پی صدور دستور قطع همکاری پزشکان عضو هیات علمی علوم پزشکی بابل با کلینیک بیماران سرطانی آرین، و متعاقب آن مطالبه عمومی بیماران چندین شهر، دکتر محمد طالبی دادستان عمومی و انقلاب آمل صبح امروز پیگیری هایی را برای رفع این مشکل انجام داد.

براساس این گزارش دادستان آمل گفتگویی را با رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام داد که رییس دانشگاه ضمن بیان توضیحاتی در خصوص منشا مشکلات به وجود آمده تصریح کرد: تمام تلاشش را برای حل این مشکل انجام خواهد داد.

شایان ذکر است دکتر مظفر پور رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل علی رغم مجوز صادر شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای حضور دو عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل به صورت هفتگی این مجوز را لغو کرده و اذعان داشته است بیماران چند شهر از جمله آمل که به کلینیک آرین مراجعه می کنند از این پس به بیمارستان روحانی بابل مراجعه کنند.

به گزارش هرازنیوز علی رغم تلاش دکتر غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای جایگزینی پزشکان، با توجه به شرایط این بیماری، بیماران بدنبال پزشک اول خودشان هستند و‌ عموما پزشکان جدید هم مسئولیت بیماران قبلی را نمی پذیرندو این موضوع مشکل را پیچیده کرده است.

امیدواریم پیگیری های مسوولان برای حل این مشکل نتیجه دهد .

به گزارش هرازنیوز مازندران از جمله معدود استانهای کشور است که دو دانشگاه علوم پزشکی دارد یکی مربوط به کل مازندران به مرکزیت شهر ساری و دیگری در شهر بابل که پزشکان متخصص و فوق تخصص در بین این دانشگاه های تقسیم می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *