رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در استان مازندران

با حضور فرمانده انتظامی استان، استاندار، مسئولان دستگاه امدادی و خدماتی ، یگان های امدادی و انتظامی رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در ستاد انتظامی استان به اجرا در آمد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، رزمایش طرح زمستانه پلیس راه با حضور ر راهداران، امدادگران و ایثارگران امداد و نجات جاده ای، اورژانس و نیروهای پلیس در ستاد انتظامی استان مازندران برگزار شد .

در این گزارش آمده است: استان مازندران در مجموع دارای 10309 کیلومتر راه ( ۴۲۹ کیلومتر راه اصلی ۱۹۲۰ کیلومتر راه فرعی و ۷۸۶۲ کیلومتر راه روستایی) می باشد .

این استان دارای ۱۴ گردنه و ۳۷۰۰ کیلومتر راه برف گیر می باشد که ۲۴ راهدارخانه و ۳۳ اکیپ راهداری ، از راه ها را تحت پوشش قرار می دهند .
طرح انتظامی و ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ از 22 آذرماه تا 20 اسفندماه به مدت ۹۹ روز در چهار محور کوهستانی و برف گیر استان شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر توسط واحد هایی از پلیس راه ، راهداری ، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، سندیکای بیمه، امداد خودرو و سایر ارگان های مرتبط در تعامل و همکاری با پلیس راه و در راستای تسهیل و افراش انضباط ترافیکی به اجرا در آمد .
لازم به ذکر است؛ هدف اجرای این طرح، باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی، افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی تردد وسایل نقلیه، مدیریت حوادث رانندگی به ویژه در زمان ریزش برف و کولاک و سقوط بهمن، رسیدگی سریع و به موقع تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان، برخورد با تخلفات حادثه ساز، سرعت غیرمجار ، سیف غیر مجاز استفاده از تلفن همراه و توقیف خودروهای دارای دستور قصائی ، شکایت در سیستم ، توقیف خودروهای « کشف حجاب عنوان شده است.

رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در استان مازندران
رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *