۱۶ میلیون یورو اعتبار اولیه برای پسماند آمل است

مهندس محمد توکلی عضو شورای شهر آمل در حاشیه  نشست  انجمن فناوری مازندران با موضوع پسماند در گفتگو با خبرنگار هرازنیوز مطرح کرد: ۱۶ میلیون یورو اعتبار اولیه برای پسماند آمل است و حل مشکل پسماند نیازمند همدلی همه مسئولان شهری ، رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و محیط زیست می‌باشد.

توکلی با بیان اینکه مشکل پسماند در آمل از نقطه بحرانی نیز گذشته است تصریح کرد: دیگر زمان برای فرصت سوزی نداریم.

توکلی گفت: مهمترین موضوع در پروژه پسماند در آمل رعایت کلیه استانداردهای جهانی و به روز شده می‌باشد در این خصوص سلامت مردم خط قرمز اعضای شورای اسلامی شهر آمل می‌باشد.

مسوول کمیسیون خدمات و بهداشت و محیط زیست شورای  شهر آمل  ادامه داد: ما تا به حال و در ادامه کار نیز حامی شرکت‌های دانش بنیان برای حل پسماند در آمل هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت ما حمایت از شرکت‌های بومی می‌باشد تصریح کرد: ما توانمندی‌های شرکت‌های این منطقه را به سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور معرفی کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه صرفاً با زباله سوز مشکل پسماند حل نخواهد شد اظهار کرد: طرح موجود که نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌شود حل کلی مشکل پسماند در آمل می‌باشد در این طرح موضوعاتی همچون هاضم ، تصفیه زهرابه ناشی از ماند زباله و کمپوست  در فازهای بعدی و به صورت جامع دیده شده و تکمیل کننده طرح جامع شهر آمل می باشد.وی افزود: شرکت‌های مجری باید همه مشکلات را حل کرده و زباله صفر تحویل دهند.

به گفته کارشناس پسماند وزارت کشور مهندس توکلی جزو اعضای شورای شهری است که از دوره های گذشته شورا تا کنون اقدامات اثر بخشی برای حل مشکل زباله داشته است .

تکمیل خط پردازش ۲۵۰ تنی زباله

ایجاد سوله مجاور جهت احداث تفیک زباله ۵۰۰ تنی

جذب اعتبار سرمایه ۱۴ میلیارد تومانی خط پردازش

پیگیری برای تصفیه خانه زهر آبه  و همچنین زهرابه عمارت

پیگیری راه اندازی اپلیکیشن تفیکیک زباله در آمل که در حال راه اندازی است از جمله اقدامات این عضو شورای شهر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *