رهايي گروگان و دستگيري آدم رباها

سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 3 آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” مصطفی اکبرنژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي اعلام یک مورد آدم ربايي و عزیمت متهمان به سمت شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی مسیرهای تردد آدم ربایان، ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان چالوس، این افراد را حین تردد در محور کندوان شناسایی کرددند.

سرهنگ اکبرنژاد، در ادامه از به دام اندختن گروگانگیران در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات زنی که توسط همسر سابق خود و 3 نفر از دوستان وی که اهل و ساکن شهرستان بروجرد بوده اند ربوده شده بود از چنگ آدم ربایان نجات یافت . وی علت این آدم ربایی را برابر برسی های به عمل آمده اختلاف خانوادگی عنوان کرده و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در خاتمه،از شهروندان خواست: پس از مشاهده هر گونه موارد مشکوک سريعا مراتب به پليس اطلاع رساني و همچنين خانواده ها کنترل و اشراف لازم را بر احوالات فرزندان خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *