نشت گاز عامل انفجار یک ساختمان مسکونی در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از وقوع انفجار و آتش سوزی يک واحد ساختمان 2 طبقه به علت نشت گاز با 2 مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع انفجار در یک ساختمان مسکوني در خیابان 22 بهمن ساری بلافاصله ماموران انتظامي کلانتری 11 و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در این حادثه که ساعت 0800 و 30 دقیقه امروز و در یک ساختمان 2 طبقه به وقوع پیوست، ساختمان مورد نظر کاملا تحریب و شیشه های 16 ساختمان و واحدهای همجوار اطراف دچار خسارت و آسیب دیدگی شد.

وي با اشاره به اینکه در بررسي هاي اوليه علت وقوع اين حادثه نشت گاز اعلام شده است، اظهار داشت: در این حادثه 2 عابر پیاده مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

فرمانده فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اينکه میزان خسارت وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی راست، از شهروندان درخواست: در همه حال اصول ايمني را رعايت کنند تا شاهد وقوع اينگونه حوادث جبران ناپذير نباشيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *