کشف 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت محله محور آمل

سرهنگ حسین کیانمهر جانشین انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، کشف 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 9خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز ، سرهنگ”حسین کیانمهر ” با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی 2 قاچاقچی و 9 خرده فروش مواد مخدر در اجرای این طرح شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخیگاه های آنان در مجموع 4 کیلو و 930 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ کیانمهر از دستگیری 6 سارق و کشف اموال مسروقه و همچنین کشف 3 خودرو ، 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این عملیات خبر داد و گفت: 11 واحد صنفی متخلف در اجرای این طرح نیز پلمب شد.

سرهنگ کیانمهر در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس، اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده ،برقراری امنيت پايدار ، ايجاد آسايش و آرامش براي مردم ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *