همايش فرصت های  سرمايه گذاری ۳ شهرستان مازندران به ميزبانی آمل برگزار می شود

 

به گزارش هرازنیوز ، فرماندار ويژه شهرستان آمل از برگزاري همايش فرصت های سرمايه گذاری سه شهرستان آمل، محمودآباد و نور به ميزبانی اين شهرستان اواخر سال جاری خبرداد.

سيد عباس حسينی در نشست هماهنگی همايش فرصت های سرمايه گذاری سه شهرستان مازندران كه با حضور بخشی دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران، مهاجر رئيس اتاق بازرگاني مازندران و فرمانداران نور و محمودآباد اظهار كرد: در حوزه سرمايه گذاری به دنبال كارهای ويترينی نيستيم زيرا سرمايه گذاری يك ماهيت چندوجهی دارد كه بايد به ابعاد آن به درستی پرداخته شود.

وی با اشاره به سفر اخير هيات روسی به شهرستان آمل از آمادگی اين گروه برای سرمايه گذاری 116هزار میلیارد تومان در آمل خبرداد و گفت: جذب اين ميزان سرمايه گذاری نياز به برنامه ريزی و توانمندسازی توليدكنندگان استان و شهرستان دارد.

حسينی با تاكيد بر اينكه سرمايه گذاری خارجی بهترين فرصت برای توسعه استان مازندران است و بايد از فرصت های پيش رو برای فاينانس استفاده كنيم، تصريح كرد: در حوزه های مزيت دار شهرستان آمل و شهرهای اطراف بايد به خوبی برنامه ريزی صورت گرفته و اين مزيت ها شناسايی شود.

وی با اشاره به اينكه گردشگری در سه شهر آمل، محمودآباد و نور دچار دست انداز شده است، عنوان كرد: بايد نگاه ويژه ای به گردشگری سه شهر نور، محمودآباد و آمل وجود داشته باشد تا بتوانیم بر روی مزیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه برنامه ریزی داشته باشیم‌.

حسینی با تاکید بر اینکه فرمانداران سه شهرستان معتقدند باید موانع اساسی بر سر راه سرمایه گذاری رفع شود، تصریح کرد: رفع گره های کور در حوزه سرمایه‌گذاری می تواند افزایش اشتغالزایی را در منطقه به دنبال داشته باشد.

وی گفت: تلاش می کنیم همایش فرصت های سرمایه گذاری این سه شهرستان به صورت ویژه و بین المللی برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *