نیکوکاران آملی 5 میلیارد تومان در جشن گلریزان به انجمن آرین کمک کردند

به گزارش هراز نیوز : با هدف کمک و یاری رساندن به بیماران صعب العلاج و سرطانی تحت پوشش انجمن آرین آمل و با حضور محمد رضا طالقانی رییس سابق فدراسیون کشتی ، هیئت امناء و هیئت مدیره انجمن آرین و جمع کثیری از خیرین و سخاوتمندان آملی ، حدود 5 میلیارد و 113 میلیون تومان در گلریزان  مجتمع اکسین آمل جمع آوری شد.

دکتر آسوری در گزارشی از عملکرد انجمن آرین آمل گفت : دو هدف بزرگ این انجمن حمایت و پرداخت 100 درصد هزینه های بیماران صعب العلاج ،  پرداخت وام بدون بهره ، تهیه سبد کالا ، مساعدت در خرید لوازمات درمانی و .. می باشد که با عنایت خداوند و لطف شما خیرین بزرگوار در حال انجام است و هدف دوم هم توسعه حوزه خدمات درمانی بیماران سرطانی در آمل می باشد که این امر هم با جدیت در حال اقدام است .

مدیر عامل انجمن آرین آمل در بخش دیگری از ارایه گزارش فعالیتهای این انجمن اظهار داشت : 28 پزشک فوق تخصص و متخصص در شهر آمل در راستای یاری رساندن به بیماران سرطانی با این انجمن همکاری دارند و خوشبختانه داروخانه هلال احمر هم در شهر آمل راه اندازی شده است و بیماران داروهای مورد نیاز را از این داروخانه می توانند تهیه بکنند و این را هم اضافه بکنم که با حمایت شما خیرین عزیز خدمات گسترده ای مانند پرداخت هزینه های شیمی درمانی ، غربالگری سرطان ، تشخیص زودهنگام سرطان و … را به شهروندان عزیز ارایه می دهیم  و امیدواریم که این حمایت شما خیرین عزیز همانند گذشته استمرار داشته باشد.

دکتر آسوری در پایان سخنانش با تشکر از حضور محمد رضا طالقانی رییس سابق فدراسیون کشتی در جشن گلریزان انجمن آرین آمل تصریح کرد :  در 9 ماهه سال 1401 حدود 5 میلیارد و یکصد میلیون تومان خیرین آملی به انجمن آرین کمک کرده اند و این را هم اضافه بکنم که آرین در پشت اتاق شیشه ای است و هر شهروند آملی می تواند برای شفافیت فعالیتهای این انجمن اسناد مالی را هم ببیند و هم بررسی بکند و هم حسابرس و هم بازرس داریم که بر کار انجمن آرین نظارت دارند.

در  این مراسم محمد رضا طالقانی رییس سابق فدراسیون کشتی با قرار گرفتن در جایگاه با قرائت اشعاری در وصف همدلی از خیران آملی خواست تا در تهیه ساختمان مستقل مخصوص تشخیص بیماران سرطانی در شهر آمل این انجمن با برکت را یاری برسانند چرا که هیچ کاری جز نیکی کردن به یکدیگر  شیرینی و حلاوت ندارد و یقینا” خداوند هم این کارهای خوب شما را بی اجر و مزد نمی گذارد.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیران و دست اندرکاران انجمن آرین و عوامل برگزاری جشن گلریزان با اهداء تندیس تجلیل و قدردانی شد.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *