دکتر محمد ابراهیم نتاج به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکزآمل معرفی شد

آیین معارفه و تکریم سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز آمل  با حضور دکترنازک تبارسرپرست دانشگاه پیام نورمازندران،حجت الاسلام و المسلمین علی نامدارمسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نورمازندران،دکتر درویشی مدیر نظارت و ارزیابی،دکتر باقرپور مدیرحراست ،دکتربرزگر مدیر روابط عمومی ومهندس منعمی مدیر فرهنگی ستاد استان، دکترسیدعباس حسینی معاون ویژه استاندار و فرماندار شهرستان آمل،حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل و زارع رییس دفتر نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ،دکترمصطفی مجد نخستین رییس دانشگاه پیام نور مرکز آمل ،تعدادی از اعضای هیات علمی و کارکنان این مرکز برگزارشد.
❎درابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نامدار مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور مازندران با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علی (ع)اظهارداشت :عاشورا امروز به یکی از مهم ترین مکاتب هدایت انسانی جهان بشریت تبدیل شده است و دارای گستردگی جهانی است. وی بابیان اینکه ،عاشورایی بودن و عاشورایی ماندن ،هزینه دارد،اظهارداشت :هرروز بر عشق و ارادت مومنان و موحدان به ساحت امام حسین (ع)و یاران باوفایش بیشتر و بیشتر می شود حجت الاسلام والمسلمین علی نامدار ازدانشگاه پیام نور به عنوان یک مجموعه انقلابی و ارزشی یاد کرد و‌برضرورت همدلی،انسجام و همکاری جهت پیشبرد اهداف دانشگاه تاکید کرد.وی باقدردانی اززحمات دکتر قاسمپور،ضمن تبریک به دکترابراهیم نتاج برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

❎حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی امام جمعه آمل نیز دراین مراسم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)تصریح کرد:هرروز عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع)مستحکم تر می شود.وی برضرورت اجتناب جامعه اسلامی و دینی از قضاوت های جاهلانه و بدبینانه نسبت به اشخاص تاکیدکردو گفت:درقضاوت ها بایستی ازروی عقل،منطق و بینش درست رفتار کنیم.همه ما درکارمان ضعف ونقص داریم.بایستی دعاگوی انسان های زحمتکش و تلاشگرباشیم و ازمدیران جدید حمایت کنیم
امام جمعه آمل ،نرمخویی و زبان خوش را ازنشانه های ایمان دانست وگفت:با قول کریم و زبان خوش می توان بهتر و مفیدتر راهنمایی و کار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نورمرکزآمل درمقطع کنونی نیاز به حمایت و همراهی همه دلسوزان دارد،تصریح کرد: ماهم به اندازه توان و وسع خویش حمایت می کنیم و از فرماندار انقلابی و بسیجی هم می خواهیم که از این دانشگاه بطور جدی و درمدیریت جدید حمایت کند .وی با قدردانی از همراهی و بزرگواری دکتر قاسم پور طی این چند سال،از انتصاب دکتر ابراهیم نتاج به عنوان یک استادارزشی و انقلابی ابراز مسرت کرد.

❎دکتر حسین نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران در این مراسم اظهارداشت :دانشگاه پیام نور آمل یکی از فعال ترین و فرهنگی ترین مراکز دانشگاهی کشور است که قابلیت های زیادی در بخش های مختلف دارد.
وی گفت :تقویت زیرساخت ها و منابع انسانی جزء مهم ترین و اصلی ترین برنامه های کاری دانشگاه پیام نوراست.
سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه همکاران مادرسطح ستاد و مراکز و واحدها شبانه روزی تلاش می کنند تا کارها با ظرافت و دقت لازم انجام بگیرد، راه برون رفت از این مشکلات و به حداقل رساندن آن را هم افزایی و تشریک مساعی همگان عنوان کرد.

دکترنازک تبار از کسب درآمد ۱۵ میلیارد ریالی درحدود شش ماه اول امسال توسط این دانشگاه درسطح استان مازندران خبرداد و گفت :مجوز اولیه احداث خانه خلاق و نوآوری دردانشگاه پیام نور مرتنکابن توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صادرشد و درصدد هستیم باحضور معاون علمی ریاست جمهوری این خانه راه اندازی و افتتاح شود.
دکترنازک تبار از روسای مراکز و واحدها درخواست کرد درآستانه انتخاب رشته داوطلبان کنکورسراسری سال۱۴۰۱ نسبت به تشکیل کارگروه تبلیغات وجذب دانشجو اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه جابجایی و تغییرات مدیریتی لزوماً دلیلی بر وجودنقص دربین مدیران نیست ،از زحمات دکتر قاسمپور طی دوران مسئولیتش در مرکزآمل به عنوان یکی از روسای مراکز متعهد،پرکار و پرتلاش قدردانی کردو گفت:دکتر ابراهیم نتاج از اعضای هیات علمی انقلابی ،ارزشی ،متعهد و دارای پشتکارفراوان است.
❎دراین مراسم دکتر صابر قاسمپور رییس سابق دانشگاه پیام نور مرکز آمل با بیان اینکه طی این حدود چهار فضای آرامش،کار و تلاش و باصداقت و همدلی و همراهی در مرکز حاکم بود،اظهارداشت:امیدوارم این فضای همدلی و همراهی و انجام کارتخصصی و فعالیت های علمی با مشارکت اعضای علمی و کارکنان برای پیشبرد امور استمرار یابد.
دکترقاسمپور فعالیتهای صورت گرفته دراین مرکز را براساس خرد جمعی و اتکا به اخلاق و عقلانیت عنوان کرد.
دکترقاسمپور از همکاری،حمایت و پشتیبانی کلیه کارکنان علمی و اداری مرکز برای اجرای پروژه های عمرانی و فعالیت های علمی فرهنگی و پژوهشی ،مدیران ستادی استان و همینطور سایر مسئولین محلی قدردانی کرد و برای دکترابراهیم نتاج در منصب و مسئولیت ریاست مرکزآمل آرزوی قدردانی کرد.
❎دکترمحمد ابراهیم نتاج سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکزآمل نیز دراین مراسم ازحسن نیت و اعتنا و اعتماد دکترنازک تبار قدردانی کرد و بابیان اینکه حرکت و فعالیت متعهدانه و مسئولانه دکتر نازک تبار در این مدت نشان می دهد که نگاه ایشان به مسائل دانشگاه ،نگاه ارزشی و انقلابی است.وی همچنین از زحمات دکتر قاسمپور طی این مدت قدردانی کرد. وی تصریح کرد:فصل الخطاب ما در دانشگاه همان دیدگاه حضرت امام راحل(س)است و گفت:،می توان به گونه ای سیاستگذاری و برنامه ریزی کرد که با کمترین بودجه و امکانات،بیشترین کاررا انجام داد.این درحالی است درمقطعی از زمان مدیرانی بودند که حتی باوجود پول کافی نتوانستند کارخاصی را انجام بدهند.
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکرآمل برضرورت حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و نوآوری تاکیدکرد و گفت:وظیفه ما پیگیری،نظارت و آسیب شناسی روندها است و معیار تعامل ما بااعضای هیات علمی و کارکنان بر دومحور قانون و شرع است.وی از همه همکاران خواست دردوره جدید با کاروتلاش ،زمینه های پویایی هرچه بیشتررا دراین مرکز دانشگاهی فراهم کنند.

❎دکترمحمد نوروزی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز آمل در سخنانی خواستار اسلامی شدن محیط دانشگاه و تقویت و حمایت از برنامه های امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه شد.

❎دکترمحمد ابراهیم نتاج سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکزآمل متولد ۱۳۵۲آمل،استادیار گروه الهیات دانشگاه پیام نورمرکزبابل مدیرگروه الهیات ،علوم انسانی ،معارف،مدیر وتهیه کننده برنامه های رادیویی،عضوهیات مدیره انجمن فقه حوزه علمیه قم،معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مازندران،عضوشورای فرهنگ عمومی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نوربابل از مهم ترین سوابق و فعالیت های علمی و اجرایی دکتر ابراهیم نتاج اعلام شده است.
❎درپایان حکم مسئولیت صادره ازسوی دکترتقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور کشور توسط دکترنازک تبار به ایشان اعطا شد و بااهدای لوح تقدیر و هدایایی ازدکترقاسمپور قدردانی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *