دیدار اهالی ورزش و مسئولان اجرایی شهرستان آمل با سرمربی افتخار آفرین تیم ملی والیبال بزرگسالان

 

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز؛ عصر امروز  حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه محترم آمل به همراه سید عباس حسینی فرماندار، دکتر محمدی دادستان ،مرتضی حق شناس و علی داودی نایب رییس و دبیر هیات والیبال استان مازندران، مهندس بزرگمهر دادگر مدیرعامل لبنی هراز، مصطفی فیروزی و رضا شیروانی از خیرین و چهره های معتمد آمل به دیدار بهروز عطایی سرمربی پر افتخار تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران رفتند.

سید عباس حسینی فرماندار آمل با بیان اینکه افتخار آفرینی تیم والیبال ایران دل همه مردم ایران را شاد کرد تصریح کرد: اینکه یک مربی ایرانی آن هم از خطه ولایتمدار مازندران و آمل هدایت این تیم را برعهده داشته است برای همه ما افتخار است و از این بابت به شما افتخار می کنیم .

سید جلیل مرتضوی امام این شهر هم با اشاره به توصیه رهبر انقلاب به استفاده از مربی ایرانی برای هدایت تیم مطرح کرد : اینکه آقای عطایی با دانش فنی بالا ثابت کرد که مربی ایرانی می تواند تیم ملی ما را هدایت کند و تایید برسخنان رهبر انقلاب بوده است جای تقدیر و تشکر از ایشان را دارد .

بهروز عطایی در این دیدار از حضور و حمایت همه مسوولان و مردم آمل تقدیر و تشکر کرد .

فاطمه اکبرپور/هرازنیوز

در این دیدار که در یک جمع صمیمی در منزل سرمربی تیم ملی برگزار شد بهروز عطایی از حضور ارزشمند تمامی حاضرین تشکر کرد و در مقابل هم مهمانان حضور بهروز عطایی را مایه فخر ورزش آمل دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *