وقوع سیل در مازندران با 4 کشته

هرازنیوز ؛ سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندان خبر دا د: وقوع سیل در مازندران علاوه بر خسارت های مادی و انسداد محور کندوان منجر به کشته شدن 4 نفر در شهرستان چالوس شد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی  گفت: وقوع سیل در مناطقی از شهرستان آمل، نور و مناطق ییلاقی واسپول و فشکور شهرستان چالوس منجر به قطع راه های ارتباطی چندین روستا و وقوع خسارت های جانی و مالی به مردم شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این حادثه که منجر به خسارت به برخی زیر ساخت ها از جمله محور های مواصلاتی شد برابر آمارهای به دست آمده تاکنون 4 نفر در شهرستان چالوس جان باختند که جسد این افراد در مسیر رودخانه های این شهرستان کسف شد.

وی با بیان این که راه های ارتباطی به روستاهای بالادست در مناطق سیل زده مسدود بوده و امکان دسترسی به این مناطق در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد، اظهار داشت: تلاش امدادگران برای بازگشایی محورهای ارتباطی و بررسی آمار دقیق مفقودی ها و خسارت های وارده همچنان ادامه دارد.

ساداتی در ادامه از وقوع خسارت های مادی و تخریب چندین ویلا در مسیر رودخانه های شهرستان چالوس نیز خبر داد و گفت: علاوه بر تخریب کامل 3 دستگاه منزل مسکونی در شهرستان نور و یک مرکز پرورش ماهی در شهرستان آمل 5 خودرو نیز در این شهرستان ها طعمه سیلاب شدند.

سرهنگ ساداتی همچنین بیان داشت: برابر اعلام پلیس راه استان در حال حاضر به غیر از محور کندوان سایر محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد .

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به هشدار های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها در این استان از مردم خواست: با توجه به احتمال رانش جاده ها و آبگرفتگی معابر از قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها و سفر های بی مورد بین شهری و … خودداری کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *