✅ مراسم تکریم و معارفه معاونت آموزش ابتدایی آمل سرکار خانم دکتر زهرا اکبرزاده با حضور معاون ابتدایی مدیر کل جناب آقای مهدوی و معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آمل حجت الاسلام دکتر ابراهیم زاده در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش آمل روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ برگزارشد .
❇️ در این مراسم بعد از قرائت قران کریم ابتدا دکتر ابراهیم زاده مدیر آموزش و پرورش آمل ضمن عرض خیر مقدم از جناب آقای عزت اله یداللهی سرپرست معاونت آموزش متوسطه تقدیر و تشکر کردند و بیان نمودند که در این مدت ابتدایی به نحو احسن و دقیق اداره شد . و سپس این مسوولیت جدید را به خانم اکبر زاده تبریک و تذکرات و توصیه هایی را برای پیشبرد بهتر این حوزه بیان نمودند .
❇️ وی گفت: سازماندهی باید به نحو احسن انجام بگیرد و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه قابل اغماض نخواهد بود .
✳️ سپس معاون ابتدایی مدیر کل جناب آقای مهدوی به ایراد سخن پرداخته و ضمن تشکر از جناب یداللهی و تبریک به خانم دکتر اکبرزاده بیان کرد: حوزه ابتدایی آمل تقریبا قطب ابتدایی استان و بسیار قوی و کارآمد عمل کرده است .
✳️او در زمینه سازماندهی نیز گفت: اگر پنج معلم خوب داشته باشیم کار درست این نیست که هر پنج معلم در یک مدرسه باشند .کار درست و عادلانه این است که این پنج معلم خوب در پنج مدرسه حضور داشته باشند .

💠جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از طرف اداره کل به جناب آقای یداللهی و تقدیم ابلاغ معاونت ابتدایی به خانم دکتر زهرا اکبرزاده و ذکر صلوات پایان پذیرفت .

 

One thought on “مراسم تکریم و معارفه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل +عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *