قالیباف

به گزارش هرازنیوز ، روز گذشته چند مسافر استانبول از بروز مشکل یک خانواده با متصدی فرودگاه، فیلم و عکس‌هایی برای فعالان فضای مجازی می‌فرستند که گویی به علت حجم بالای بار به مشکل برخوردند. ادعای فعالان فضای مجازی در ساعات اول این بود که خانواده نامبرده، خانواده محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی است؛ ادعایی که تنها چند ساعت بعد توسط الیاس قالیباف، پسر محمدباقر قالیباف تأیید شد.

 

به‌ گفته چند کاربر توییتری زهرا مشیر، همسر رئیس مجلس شورای اسلامی، مریم قالیباف (دختر رئیس مجلس) و همسرش؛ امیررضا بحیرایی با مقداری بار از ترکیه با متصدی فرودگاه در حال صحبت بودند و احتمالا این خانواده برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند. به نظر می‌رسد نو رسیده‌ای در شرف قدم گذاشتن به خانواده آقای قالیباف است.

الیاس قالیباف در اینستاگرامش متنی را منتشر کرده که در عین عذرخواهی از مردم ایران، ادعای کاربران توییتری را نقض کرده است. الیاس قالیباف نوشته که:

 

« آن‌ها برای خرید سیسمونی به ترکیه نرفته بودند و ناراستی‌ها و بزرگنمایی‌هایی در متن‌‎های منتشر شده وجود دارد، اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است.»

محمدباقر قالیباف زمانی در اردیبهشت ۱۳۹۶ در مناظره با حسن روحانی گفته بود: « قاچاق کالا و ارز امروز بیشترین مشکل را برای ما ایجاد کرده است؛ ما دست تجار را می‌بوسیم، ولی شما ببینید وزیر آموزش و پرورش ما می‌رود از ایتالیا لباس بچه می‌آورد؛ مردم، شما فکر کرده‌اید اقتصاد ما درست می‌شود؟ هرگز! درد اینجاست که ما می‌گوییم به نقل از آقای جهانگیری دختر وزیر بیکار و مظلوم است و می‌رود این کار را انجام می‌دهد؛ بقیه مردم بیچاره چکار کنند؟ تکلیف آن‌ها چیست؟ آیا آن‌ها می‌توانند اینکار را انجام بدهند؟»

 

حالا چند سوال برای افکار عمومی ایجاد شده است که خانواده آقای قالیباف باید به آن پاسخ دهند !

🔷️ ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی است و روزه داری دراین ماه با سایر ماه ها و روز ها قابل قیاس نیست، خانواده محترم قالیباف که خانواده ای مومن هستند چگونه راضی شدند فیض عبادت در این ماه مبارک رمضان را با سفر سیاحتی و خرید البسه جایگزین کنند ؟

 

🔷️ خانم مشیر همسر جناب آقای دکتر قالیباف که بانویی مومنه هستند چگونه بدون رضایت همسرشان راضی به همراهی داماد و دخترش شدند ؟

🔷️ حالا ‌که به هردلیلی خانواده محترم قالیباف به ترکیه رفتند و به هر دلیلی خارج از عرف مسافران خرید کرده اند چرا باید سه نفر شان به این بار بچسبند چه کالایی دروسایل شان بود که حاضر شدند خطر حساس شدن مسافران و ماموران فرودگاه را به جان بخرند و خودشان این محموله را هدایت و همراهی کنند ؟

🔷️ دراین اتفاق چرا الیاس قالیباف فرزند ریاست مجلس اظهار نظر کرده است و آنرا خطایی نابخشودنی دانسته است؟

🔷️ انواع و اقسام مدل های اینترنتی خرید لباس از ترکیه وجود دارد، با قیمت مناسب! خانواده قالیباف میتوانستند به جای راه انداختن این آبرو ریزی از طریق آنها خرید خود را انجام دهند ولی  ؟! 

🔷️ لطفا سوالات خودتان را به این متن اضافه کنید ؟ 

قالیباف

 

 

 

 

One thought on “چند سوال از خانواده قالیباف!”
  1. می خوان قالیباف خراب کنند چون کار میکنه و جلوشون ایستاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *