خبر خصوصی بریتنی اسپیرز منتشر شد

 
سال گذشته بریتنی اسپیرز و سام اصغری خبر نامزدی شان را منتشر کردند و حالا با انتشار خبر خصوصی دیگری مخاطبانشان را شوکه کردند.

خبر بارداری بریتنی اسپیرز در اینستاگرامش

بریتنی اسپیرز، نامزد سام اصغری که در سال 2021 خبر نامزدی اش با جوان ایرانی را منتشر کرده بود، ساعاتی پیش صفحه اینستاگرامش را با خبری شوکه کننده بروز کرد. این خواننده مشهور زن آمریکایی در صفحه رسمی اش اعلام کرد که او و نامزدش سام اصغری در انتظار فرزندشان هستند. نکته جالب این پیام این بود که بریتنی در جملات خود، سام اصغری را شوهر خطاب کرده است.

بریتنی اسپیرز

تصویری از یک فنجان صورتی زیبا در میان چند شاخه گل صورتی به همراه پیامی تقریبا بلند، پستی بود که خواننده هالیوودی برای انتشار خبر بارداری سومش انتخاب کرده بود.

بارداری بریتنی اسپیرز

در بخشی از توضیحات او نوشته شده بود:

“من مقدار زیادی وزن کم کردم‌ تا بتونم‌ به مسافرت ساحلی بروم و‌ اونجا با خوردن آن را برگردانم‌ ولی وقتی برگشتم دیدم‌ که شکمم داره بزرگ‌ می‌شه. همسرم‌ گفت‌ که این‌ فقط‌ از غذاست تا اینکه‌ تست بارداری دادم و‌ دیدم غذا نیست و باردارم”

اسپیرز و اصغری که در سپتامبر 2021 نامزد کردند، در مورد تمایل خود برای داشتن فرزند مشترک صحبت کرده بودند و حالا با توجه به پیامی که بریتنی اسپیرز با 40 میلیون دنبال کننده اش به اشتراک گذاشته است، منتظر تولد اولین فرزند مشترکشان هستند.

پست سام اصغری بعد از پدر شدن

پدر شدن سام اصغری

سام اصغری در واکنش به خبر بارداری همسرش، بریتنی اسپیرز با انتشار تصویری مفهومی در اینستاگرامش به این خبر خوب واکنش نشان داد و نوشت:

ازدواج و فرزندان بخشی طبیعی از یک رابطه قوی پر از عشق و احترام هستند. پدر بودن چیزی است که من همیشه مشتاقانه منتظرش بوده ام و آن را بی اهمیت نمی دانم. این مهمترین کاری است که من انجام خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *