حجت الاسلام”حکمتي پور” رئيس عقيدتي فرماندهي انتظامي مازندران در جمع کارکنان انتظامي استان،توسعه و ترويج فرهنگ قرآني را درسطح نهادها و دستگاه ها از ثمرات انقلاب دانست.

 به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مازندران،بعدازظهرامروز درمحفل انس باقرآن ضمن خير مقدم به استاد”حاج احمد ابوالقاسمي”قاري برجسته بين المللي با بيان اين كه قرآن بهار دلهاست،گفت:انقلاب ما انقلاب قرآني است وهمواره بايد پيرو دستورات قرآن درهمه امور زندگي باشيم.

 وي تصريح کرد:توسعه و ترويج فرهنگ قرآني در سطح نهادهاودستگاه ها و آشنايي كاركنان و خانواده هاي آنان بامضامين قرآني از مهمترين اقدامات و فعاليت هاي پس ازانقلاب است.

 رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مازندران عمل به دستورات قرآن را در زندگي انسان بسيار مهم و راهگشا دانست و عنوان داشت:دستورات قرآن برنامه زندگي و نقشه راه است وبايد به آن عمل كنيم. حجت الاسلام”حکمتي پور”گفت:ميل به خوبي ها و گريز از بدي ها،اطمينان از آخرتي سعادت آميز و سرشار از تحقق وعده هاي خوب، رضايت نفس حاصل از اجراي دستورات خداوندي و دريافت اثر معنوي و فوق مادي از نفس ذكرالله از بركاتي است كه نماز به انسان نمازگزار عطا مي كند.

وي هدف از برگزاري محافل انس با قرآن کريم در سطح فرماندهي انتظامي استان مازندران راترويج فرهنگ قرآني،آشنائي کارکنان با مفاهيم قرآني وارتقاء سطح کيفي قرائت کارکنان دانست.  برپايه اين گزارش،در ادامه استاد”حاج احمد ابوالقاسمي”از قاريان برجسته و بين المللي هدف از حضور خود و هئيت همراه را در استان مازندران،شناسايي استعداد هاي برجسته قرآني در خطه ولايت مدار مازندران جهت استفاده صوت آنان در راديو قرآن برشمرد.

One thought on “حکمتي پور:توسعه و ترويج فرهنگ قرآني در سطح نهادها و دستگاه ها از ثمرات انقلاب است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *