سجادی وزیر ورزش

تصمیم دولت برای تخصیص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل استادیوم شهید وطنی قائمشهر

 

به گزارش هرازنیوز ، حمید  سجادی، وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه استادیوم شهید وطنی قائمشهر از تصمیم دولت برای اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این استادیوم خبر داد و گفت : در این مرحله از سفر ریاست جمهور به مازندران این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشی مذکور در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد :  این میزان اعتبار در نظرگرفته شده پول نقد است و در قالب اوراق مشارکت نیست و هدف وزرات ورزش و جوانان این است که به سرعت این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد .

وزیر ورزش گفت : تمام تلاش های وزارت ورزش به این سمت است تا با کارها و حمایت هایی که انجام می دهد تیم ریشه دار نساجی مازندران آنچه در لیاقت یک تیم مهم است ،برسد .

وی افزود : به عنوان خادم ورزش و جوانان بسیار خوشحالم که تیم نساجی مازندران به این اندازه طرفدار و خواهان دارد و این مایه خوشحالی و خوشبختی است . 

به گفته وزیر ورزش پیشتر نیز جلسه ای با مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران در تهران برگزار شد تا برای رفع هر چه زودتر مشکلات این تیم تصمیم گیری و نتیجه گیری شود و این تیم بدور از دغدغه ها بتواند به فعالیت های حرفه ای ورزشی خود بپردازد .

وی همچنین از تعیین نماینده ویژه برای پیگیری روند اجرای این پروژه خبر داد و تاکید کرد : به احترام و علاقمندی هواداران تیم ، گزارش وضعیت اجرایی پروژه به صورت مرتب رسانه ای خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *