ابراهیم محمد پور

اشکواره حسینی (ع) یک رویداد بزرگ فرهنگی و هنری درباره محرم و فرهنگ عاشورایی است
جلسه کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل با حضور اعضای شورا و عوامل اجرایی اشکواره فرهنگی هنری حسینی (ع) در سالن اجتماعات شورا برگزار شد .
به گزارش هرازنیوز ، ابراهیم محمدپور در این جلسه که در خصوص برگزاری چهارمین اشکواره حسینی (ع) برگزار شد گفت : اشکواره حسینی (ع) یک رویداد بزرگ فرهنگی هنری درباره محرم و فرهنگ عاشورایی می باشد که هر سال فراگیرتر می شود و امیدواریم این اشکواره به یک رویداد بین المللی مبدل گردد .
مسئول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل افزود : الحمدا… در دوره های گذشته فعالان فرهنگی و هنری با ارائه آثار هنری ارزشمند، استقبال بسیار خوبی از سراسر کشور نسبت به این رویداد داشتند و این امر نشان می دهد اشکواره حسینی (ع) در انتقال مفاهیم و ترویج فرهنگ محرم و عاشورا اثرگذاری بسیار خوبی داشته است .
وی با بیان اینکه دست اندرکاران اجرایی این رویداد بدون هیچ گونه چشمداشتی در راه امام حسین (ع) قدم بر می دارند افزود : امیدوارم با همکاری شورا، شهرداری، دیگر نهادهای ذیربط و همت عوامل اجرایی، شاهد استقبال بیشتر هنرمندان و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این رویداد مهم نسبت به دوره های قبل باشیم .
حسن مجیدی کیا رییس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه شما کار فرهنگی مهمی را بدون حقوق و مزایا به دوش گرفتید و ما موظف به حمایت هستیم گفت : وقتی کار دارای شناسنامه و تاثیرگذار است ما وظیفه داریم همکاری و کمک کنیم و ما را در کنار خود ببینید .
رییس شورای اسلامی شهر آمل پیشنهاد داد از ظرفیت خیرین شهر و با کمک گرفتن از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و طرح در کمیسیون فرهنگی مجلس برای اجرای قوی تر این رویداد اقدام شود و انشاءا… کاری کنیم که در تقویم کشور به ثبت برسد .
در پایان عوامل اجرایی اشکواره فرهنگی هنری حسینی (ع) در خصوص نحوه برگزاری و هزینه های مربوط به این همایش توضیحات مبسوطی ارائه دادند و مقرر گردید این موضوع در جلسه رسمی با حضور کلیه اعضای شورا مطرح گردد تا تصمیم گیری لازم جهت کمک در برگزاری این همایش مصوب شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *