‍ *زربال روی خط تعطیلی*
@haraz_news
در حالی که شعار سال1400 تولید، پشتیبانی و مانع زدایی هاست
چگونه باید امیدوار به تحقق این شعار از سوی مسئولین باشیم در حالی که ناهماهنگی در بخش هایی پایین دستی و پیچ و خم های اداری در اعطای مجوز یکی پس از دیگری مزارع پرورش مرغ شرکت زربال از بزرگترین واحدهای تولیدی کشور را به تعطیلی کشانده است !!!
حمایت صرفاً تزریق منابع مالی نیست بلکه برداشتن موانع تولید و باز کردن میدان برای جهش تولید هم حمایت محسوب میشود .
*شرکت* *زربال* از اولین بزرگترین واحد های تولیدی گوشت مرغ در ایران و بزرگترین واحد کارگری شهرستان سه سال قبل از انقلاب توسط برادران باقرزاده تاسیس و به بهره برداری رسید .
بعد انقلاب درزمینه پرورش و تولید چوجه یکروزه با برترین کیفیت و مرغ آماده طبخ با کیفیتی بی نظیر سرآمد صنعت طیور کشور بوده است اما بعلت سوءمدیریت و عدم سیاست های راهبردی صحیح وعدم حمایت و عدم مانع زدایی ها پس از گذشت 43سال از انقلاب نفس های زربال یکی از بزگترین واحد های تولیدی صنعت مرغ کشور به شماره افتاده تا جایی که اکنون با *تیر* *خلاص* *مدیریت* و *سازمان* به زربال با پیشنهاد و موافقت *فروش* تعدادی از واحد های مرغ مادر و گوشتی که دلیل عمده آن همان سوءمدیریت ها و سیاست غلط مدیران آن بوده است قطعا ضربه جبران ناپذیری به صنعت مرغ کشور خواهد بود .
این زنگ خطر یست برای تعطیلی یک به یک واحد های تولیدی این مجموعه و برچیدن این واحد تولیدی بزرگ از منطقه که باید این هشدار جدی گرفته شود !
*سیاست های فعلی شرکت و تناقض آشکار آن با فرمایشات و رهنمود های رهبر معظم انقلاب کاملا مشهود و واضح می باشد* و باز تاکید میکنیم هشداریست جدی برای مسئولان استان وشهرستان تا مراقبت کنند تا یکی از قطب های بزرگ تامین کننده گوشت مرغ کشور به راحتی زمین نخورد .
حال که وضعیت صنعت مرغ کشور بحرانی و هشدار آمیز بوده باید سعی شود تا با این سیاست های غلط زربال را به بهدشت دیگر یا تکلم دیگر تبدیل نکنیم .
*شرکت #ارج*
*شرکت #آزمایش*
#کفش_ملی*
*شرکت #هپکو*
*شرکت #هفت_تپه*
*#نساجی*
ناباورانه جلوی چشمان ما به نابودی کشانده شدند نگذاریم زربال نابود شود .

*زربال اکنون به حمایت شما نیاز دارد* …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *