احمد سیفی

جزییات رویکرد شورای ائتلاف برای انتخابات شورای اسلامی شهر آمل

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ، حاج احمد سیفی سخنگو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان آمل در گفتگو با هرازنیوز جزییات رویکرد شورای ائتلاف برای انتخابات شورای اسلامی شهر آمل را تشریح کرد 

به نام خالق هستی

عرض ادب و احترام به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) ، امام راحل عظیم الشأن ، فرزند خلف امام رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای مدّظله العالی و درود و صلوات بر شهدای والا مقام صدر اسلام ، انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، مدافعین حرم و امنیت و وطن، ترور و سلامت و درود و سپاس خدمت خانواده های معزز شهدا ، آزادگان ، ایثارگران ، رزمندگان و امت ولایتمدار و زمان شناس ایران اسلامی خاصه مردم شریف و با بصیرت شهر هزار سنگر و علم و فقاهت شهرستان آمل و تشکر از اصحاب رسانه خاصه جنابعالی (آقای روزبه نصیری ) که با اطلاع رسانی های به موقع و اعلان مواضع این تشکیلات ساعی لازم را مبذول داشته اید. قبل از پاسخ به سوالات شما لازم میدانم این مصاحبه را متبرک کنم به بیان گوهربار مقام عظمای ولایت پیرامون انتخابات تا سرلوحه گفتگویمان قرار گیرد

انتخابات در کشور مایک فرصت بسیار بزرگ است و نباید از دست داد .

(امام خامنه ای حفظه الله)

انتخابات از جنبه سیاسی نشان دهنده آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت‌های آنان به نظامی است که در آن به سر می برند . در بُعد داخلی ، انتخابات اراده‌ی ملی را به معرض نمایش گذاشته و نشان می دهد که مردم از اتّحاد ، یکپارچگی و عزم ملی برخورداند .

و در بُعد خارجی نیز اقتدار ملی و شوکت سیاسی خود را به جهانیان نشان می دهند . در جامعه‌ی ما که جامعه ای اسلامی است و مردم به مبانی دینی پایبند هستند تمامی اموری که به نحوی به حیات دین و مملکت اسلامی ارتباط پیدا می کند از این رو با اینکه انتخابات طبق قانون اساسی حقی بر عهده ی مردم که از طرف آنان می بایست اعمال شود اهمیت سیاسی و ملی آن در جامعه ی دینی یک وظیفه دینی نیز محسوب می شود که سرنوشت جامعه اسلامی با آن رقم می خورد. مع الوصف امت همیشه در صحنه و بیداردل ایران اسلامی خاصه مردم شریف شهرستان آمل ضمن احساس مسئولیت شرعی با الهام از فرامین امام راحل عظیم‌الشان و مقام عظمای ولایت با حضور آگاهانه و پرشور در تمام انتخابات ، دشمنان قسم خورده ی مکتب توحید را ناکام گذاشته و به حول و قوه الهی در این انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند افزود .

لذا ضمن سپاس مجدد از برادران و خواهرانی که به جهت خدمت در مدیریت شهری شهر هزارسنگر و ولایتمدار آمل بعنوان کاندیدا خود را در معرض ارزیابی شهروندان محترم قرار دادند از کلیه نیروهای خدوم و دلسوز همسوی انقلابی انتظار می رود که با وحدت و همدلی بیش از پیش زمینه حضور نیروهای متعهد ، انقلابی و متخصص را در جایگاه شورای اسلامی فراهم نموده تا بعد از تایید صلاحیت و بر اساس شاخصه های تعریف شده کاندیدای اصلح انقلابی معرفی گردند.

هرازنیوز: رویکرد شورای ائتلاف برای انتخابات شورای اسلامی شهر آمل چیست؟

شورای ائتلاف در راستای منویات مقام عظمای ولایت در شکل گیری گام سوم انقلاب در پی تشکیل دولت اسلامی در ابعاد کوچکتر در حوزه مدیریت شهری که به مثابه پارلمان محلّی تلقی می گردد با همراهی کلیه نیروهای همسوی انقلابی درصدد شناسایی و ارزیابی کاندیداهای داوطلب بر اساس شاخص های انقلابی توأم با تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تخصص و معرفی آنان به عرصه رقابت می باشد .

هرازنیوز:لیست شورای ائتلاف انقلابیون آمل در چه زمانی و به چه شکلی اعلام خواهد شد؟

به حول و قوه الهی در آینده نزدیک بعد از اعلان تأیید صلاحییت کاندیداها در تاریخ 8/2/1400 شورای ائتلاف با همکاری و مشورت سایر جریانات و گروههای همسو کاندیداهای مورد نظر را معرفی خواهد کرد. مع الوصف تا کنون هیچ کاندیدایی را معرفی ننموده و برخی ادعاها مقرون به صحت نبوده و تکذیب می‌گردد.

احمد سیفی

هرازنیوز: آیا اسامی مورد حمایت شورای ائتلاف به صورت یک ائتلاف یکپارچه و با تبلیغات واحد عمل خواهند کرد یا به صورت جداگانه تبلیغات میکنند ؟

بعد از اعلان اسامی کاندیداهای مورد نظر ، شورای ائتلاف با تعامل و همفکری آنان (داوطلبان) در مورد نحوه و چگونگی تبلیغات پیشنهادات خود را به این عزیزان ارائه خواهد نمود.

هرازنیوز: نحوه انتخاب نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف چگونه خواهد بود ؟

شورای ائتلاف برای مشارکت در تصمیم گیری ضمن دعوت از گروههای همسو و افراد انقلابی ذی نفوذ در تصمیم گیری ، با تشکیل کار گروه ارزیابی نسبت به ارزیابی کاندیداها اقدام و بعد از اتمام بررسی و ارزیابی نهایی کار گروه یاد شده ، خروجی آن کاندیداهای شورای ائتلاف خواهند بود .

هرازنیوز: اعضای اصلی  شورای ائتلاف آمل چه کسانی هستند و چگونه انتخاب شده اند؟

شورای ائتلاف بدواً با جریان شبکه یاران بوسیله 7 نفر از معتمدین شهرستان شکل گرفت و در ادامه حرکت تشکیلاتی خود و اعلان آمادگی و رویش نیروهای متعهد در غالب محلات مختلف شهرستان بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اعضای خود را به 22 نفر افزایش داده که تلاش شده تا از تمام نقاط و محلات شهرستان آمل در این مجموعه حضور داشته باشند . ناگفته نماند که حضور نیروهای انقلابی در این تشکیلات در حال افزایش بوده و باب ورود آنان مفتوح می باشد .

هرازنیوز: در خصوص عملکرد شورای ائتلاف در انتخابات مجلس هم نقد هایی وجود دارد و هم مورد تشویق و حمایت نیرو های انقلابی قرار گرفته است آیا امکان تکرار رویه آن انتخابات وجود دارد یعنی به جای ۹ نفر تعداد بیشتری معرفی شوند

انتخابات مجلس شرایط خاص خودش را داشته و در آن مقطع و به اقتضای شرایط تصمیم جمعی اتخاذ گردید فلذا هر تصمیم را باید در زمان آن مورد ارزیابی قرار داد. مع‌الوصف شرایط انتخابات شورای اسلامی متفاوت از شرایط انتخابات مجلس خواهد بود . از این رو قطعا شورای ائتلاف 9 نفر را بعنوان کاندیدای شورای شهر معرفی خواهد کرد.

هرازنیوز:با توجه به اینکه معمولا در آمل ائتلاف ها موفق نبوده اند شورا چه راهکار عملی برای موفقیت ائتلاف نیروهای انقلاب دارد

یکی از مأموریت ها و اهداف شاخص شورای ائتلاف فراهم نمودن زمینه وحدت ، انسجام و تعامل بیش از پیش همه گروههای انقلابی دلسوز به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای مقدس و مبارک شهدا مبادرت به تشکیل کارگروهای مختلف و ساختار شبکه ای در سطح شهرستان نموده تا با وفاق همه ی دلسوزان نظام نظاره‌گر مدیریت شهری متعهد و پرتلاش و متخصص بوده تا در تراز امت ولایتمدار و شهیدپرور شهر هزار سنگر آمل عملکرد قابل قبولی ارائه نمایند . انشااله

در پایان لازم است از تلاشهای موثر برادر ارزشی آقای حسن مجیدی کیا سخنگوی شورای ائتلاف صمیمانه تشکر نموده از آنجاییکه ایشان بعنوان یکی از کاندیدای شورای شهر نام نویسی نموده اند لذا به جهت پرهیز از بروز و ظهور هرگونه شائبه در این عرصه خود را کنار کشیده به همین خاطر فعلا سخنگویی شورای ائتلاف به این حقیر سپرده شده است برای ایشان و سایر نیروهای انقلابی توفیقات روزافزون را از قادر سبحان مسئلت می نمایم .

خدایا چنان کن سرانجام کار             تو خشنود باشی و ما رستگار

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتةُ

..https://haraznews.ir

2 thoughts on “جزییات رویکرد شورای ائتلاف برای انتخابات شورای اسلامی شهر آمل”
  1. شورای ائتلاف دارای اعضای دلسوز و ولایتمداری است که دلسوزانه برای به ارمغان نشستن آرمانهای انقلاب کبیر اسلامی ایران خالصانه و خاضعانه گام بر میدارند که حاج احمد سیفی یکی از طلایه داران ضفرمند ۶ بهمن آمل می باشد.

  2. یکی از افتخارات شهر وحوزه دشت سر روستای میله میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *