جابرعسکری

 فرمانده سپاه آمل در جمع خبرنگاران برنامه های شاخص سپاه ناحیه آمل در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد .

به گزارش پایگاه خبری هرانیوز ، سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه آمل گفت: در چهل و دومین سال انقلاب، شعار محوری امسال ” انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار است” که با وجود شرایط کرونا برخی برنامه ها بصورت مجازی گرفته خواهد شد که مجموع دوهزار و ۶۰ برنامه برگزار می شود.

وی از برخی برنامه های شاخص دهه فجر عنوان کرد: برگزاری ۵۱ مورد اردوی جهادی، برپایی ۹ نمایشگاه، گشت امنیتی محله که توسط بسیجان هر محله اجرا می شود.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: کمک جهیزیه به نوعروس، برگزاری ۱۹ نشست بصیرتی و ساخت ۴ مستند شهدایی که مصاحبه با خانواده شهید صابر، شهید غلامی، شهید شالیکار و شهید صداقت ساخته شد که در شبکه طبرستان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی به خوبی در حال اجراست، عنوان کرد: کمک مومنانه که در این مدت یکسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری داشتیم در دهه فجر به دوهزار بسته معیشتی و همچنین هزار بسته بهداشتی به خانواده ها اهدا خواهد شد.

عسگری تصریح کرد: ۱۰ مورد منزل مسکونی کلنگ زنی و ۲ مورد افتتاح خانه مسکونی خواهیم داشت که تحویل داده خواهد شد و ۳ مورد اقتصاد مقاومتی کلید زده شد که از پروژه های محرومیت زدایی است.

وی از ۱۲۶ ایستگاه فرهنگی و سلامت در دهه فجر خبر داد و افزود: برنامه های اجرا شده در موضوعات مختلف است، همچنین ۳۷ بزرگداشت شهدا و برنامه های دیگری برگزار می شود که سعی کردیم امسال با شرایط خاص کرونایی برنامه ها اجرا شوند.

فرمانده سپاه آمل مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را خودکفایی دانست و اظهار کرد: سلطنتی که با آن همه امکانات و سرمایه ملی هیچ اختیاری از آن خود نداشت در سایه این انقلاب به استقلال رسید و دستهای اجنبیان را در مداخله کشورمان قطع کرد.

وی افزود: به برکت این انقلاب شاهد پیشرفت و تکامل در همه عرصه ها هستیم، با فشارها و تحریم های زیاد از سوی کشورهای استعمارگر باز هم توانستیم به نقطه قابل توجهی برسیم.

عسگری نقش فعال و تاثیرگذار مردم را بیانگر قدرت بالای بصیرت آنان دانست و خاطرنشان کرد: این مشارکت و اثرگذاری به جامعه اعتبار و هویت بخشید و نشان داد که در تمام عرصه ها پیشقدم هستند، شجاعانه ایستادند تا کمر رژیم شاهی را خم کنند.

وی با بیان دستاورد های انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب روح زندگی بخش به بشر داده است، منحصر به فرد بودن نگاه امام(ره)، نگاه مردمی ایشان، سیاست نه غربی و نه شرقی، استقلال که بدون اتکای دیگران به پیشرفت کشور منجر شود، آزادی که براساس هویت اصالت وجودی انسان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *