سرپرست شهرداری ساری:از هرگونه انتقاد و نقد مشفقانه شهروندان و رسانه ها استقبال می کنیم

 
 حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری با تاکید بر لزوم همدلی و هماهنگی میان مجموعه شهرداری مرکز مازندران، گفت: مدیریت شهری از هرگونه انتقاد و نقد مشفقانه شهروندان و رسانه ها استقبال می کند

 جلسه حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران با معاونان، شهرداران مناطق و روسای سازمان های تابعه با محوریت بررسی و پیگیری فعالیت های مدیریت شهری برگزار شد.

در این جلسه، مرادی سرپرست شهرداری ساری با تاکید بر لزوم همدلی و هماهنگی و تعامل میان مجموعه شهرداری گفت: اخلاق مداری، قانون مداری و رعایت انضباط اداری سرلوحه خدمت رسانی و فعالیت های مجموعه شهرداری باشد.

وی با قدردانی از تعامل و هماهنگی های میان شهرداران مناطق سه گانه، افزود: شهرداران مناطق از تجربیات و ظرفیت های یکدیگر برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان استفاده کنند .

مرادی ادامه داد: کارکنان مجموعه شهرداری بصورت مدون و مکتوب گزارش عملکرد خود را به مسئول مربوطه ارائه دهند و نسبت به استفاده بهینه از توانمندی کارکنان اقدام شود.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه قرارگاه جهادی شهرداری مرکز استان به دبیری معاون خدمات شهری، اظهار داشت: ارائه خدمات به شهروندان بصورت محله به محله برنامه ریزی شود و در این زمینه محلات کم برخوردار در اولویت قرار گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 انتخاب شده است، اظهار داشت: سریعاً دبیرخانه ساری 2022 راه اندازی شود و اقدامات آن را به من گزارش نمایید.

وی افزود: مدیران نسبت به اصلاح برخی از سیاست ها ی نادرست که موجب بعضی کج روی ها شده اقدام کنند؛ چراکه قانون مداری و رعایت اخلاق و انضباط اداری در کلیه امور حکم‌فرما خواهد بود.

مرادی به ارائه خدمات محله به محله اشاره کرده و ادامه داد: می توان از ظرفیت خانه های شهروندی و کلبه های تفکیک زباله در راستای تحقق خدمت رسانی در همه حوزه‌ها بهره جست.

سرپرست شهرداری ساری افزود: در اسرع وقت، اصلاح بودجه سال 99 را تکمیل تا برای بررسی و اقدامات لازم توسط مقامات ذیربط ارسال گردد. لازم است برای بودجه سال 1400 نیز جلسات هفتگی بصورت مستمر برگزار و بودجه سال آینده قوی و بی دغدغه تدوین شود.

وی بیان کرد: معتقدم کاهش هزینه ها نوعی کار درآمدی است و مدیران مجموعه شهرداری در این زمینه راهکار و پیشنهادات خود را برای  افزایش درآمد ارائه نمایند.

مرادی گفت: مدارک تحصیلی و تخصصی کارکنان تحصیل کرده در حوزه های مربوطه شناسایی و احصا گردد تا در مسیر چابک سازی و بهره‌وری بهینه از توانمندی و ظرفیت های همکاران استفاده شود.

 

سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: صدور پروانه و پایانکار بر اساس قانون و بدور از هرگونه رابطه انجام شود و در این زمینه با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

 

مرادی گفت: نشست هایی را با مدیرعامل و مسئولان تامین اجتماعی مازندران جهت رفع مشکلات بیمه کارکنان برگزار نموده و به نتایج مثبتی نیز دست یافتیم و به حول قوه الهی بزودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری با همدلی، تعامل ، اخلاق مداری و قانون محوری توسعه شهر و کسب رضایتمندی شهروندان را هدف قرار خواهد داد.

 

در پایان، سرپرست شهرداری ساری با اشاره به نقدپذیری مجموعه مدیریت شهری، شهروندان و رسانه ها را مخاطب قرار داد و گفت: مدیریت شهری هرگونه انتقاد و نقد مشفقانه شهروندان و رسانه ها را می پذیرد؛ اما توهین، تخریب و هتاکی را به هیچ وجه توجیه پذیر نمی دانیم. البته به مدیران هم دستور داده ام که تحت هیچ عنوان از هیچ رسانه ای که در چارچوب موازین اخلاقی و حرفه ای به نقد و انتقاد از مجموعه مدیریت شهری پرداخته اند، شکایت نکنند. لازم است مشکلات عدیده شهرداری و مردم متقابلاً گفته شود تا بتوانیم در فضایی سالم و دوستانه برای اداره امور شهر قدم برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *