رضا حاجی پور

هزینه کرد اعتبار۴۴۰ میلیارد تومانی کرونا در مازندران شفاف سازی شود

هرازنیوز: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شفاف سازی مسئولان اجرایی در مورد چگونگی هزینه کرد اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومانی اعتبار کرونا در مازندران تاکید کرد.

 رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگاران  گفت: روند تخصیص اعتبار کرونایی در مراکز بهداشتی درمانی مازندران عادلانه نیست.


عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اهمیت حمایت از مدافعان سلامت افزود: در کنار حمایت از تلاشگران عرصه سلامت باید در مورد تامین امکانات مورد نیاز مراکز بهداشتی استان تلاش شود.


این نماینده مجلس توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات بهداشتی  برای کنترل ویروس کرونا در مازندران را سبب ایجاد تعادل در برنامه ستاد مقابله با کرونا و تحقق اهداف محوری آن دانست و افزود: نگرانی در خصوص عدم نگاه واحد به ظرفیت ها و بسترهای نیازمند همدلی و هم افزایی در مراکز بهداشتی درمانی مازندران جدی است.


حاجی پور با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس در حل مشکلات دستگاه های مسئول در روند کنترل ویروس کرونا گفت: شفاف سازی در مورد چگونگی مصرف اعتبارات کرونایی مازندران مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان از مسئولان اجرایی مربوطه است.


نماینده مردم آمل همچنین با اشاره به واقعه مهم ۶بهمن شهر هزار سنگر در روند حرکت انقلاب اسلامی بر لزوم ایجاد یادمان این حادثه تاریخی و شهدای جنگل تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *