علیرضا شریعت فرماندار آمل شد / هفتمین جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : هفتمین جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه شهرستان آمل همراه با تودیع و معارفه فرماندران سابق و جدید این شهرستان با حضور حسن نژاد  معاون سیاسی و امنیتی و محمدی مدیر کل سیاسی استانداری مازندران ، دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه شهرهای آمل ، دابو و دشت سر ، امامزاده عبدالله (ع) ، رییس دادگستری  ، دادستان ، اعضاء شورای تامین ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی  و دیگر مدیران دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان آمل در سالن اجتماعات ششم بهمن فرمانداری ویژه این شهرستان روز پنج شنبه 8 آبان 99 برگزار شد.

گزیده هایی از سخنان حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل :

 ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ما هست . آقای رسولی از رزمندگان ، جانبازان و آزاده عزیز و انصافا” یکی از مدیران موفق ما در شهرستان بوده است . کارنامه بسیار خوبی را آقای رسولی از خود به جای گذاشته اند انشا الله عاقبت بخیر بشوند و آنچه را که در کف اخلاص داشت انجام داده است و حقیقتا” در طول خدمت کارهای بسیار خوبی را برای مردم امل انجام داد. برای خدمت به مردم عشق می ورزید.

گزیده هایی از سخنان دکتر حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای :

باید قدردان این عزیزان باشیم و از دکتر یوسفیان هم تشکر می کنم که در طول خدمت خود کارهای خوبی را برای این شهرستان انجام داده اند. ما تابع ولایت هستیم و در خط ولایت باید باشیم. آقای رسولی خدمات قابل توجهی را برای شهرستان انجام داده اند. تشکر می کنم از زحمات این عزیز و انشا الله که موفق باشند.

فرماندار جدید هم مطمئنا” نگاه ویژه ای به شهرستان آمل دارند و با فرهنگ و موقعیت این شهرستان هم آشنایی و هم اطلاعات خوبی را دارند و برای آقای شریعت هم آرزوی موفقیت می کنیم.

گزیده هایی از سخنان مهندس سید جعفر رسولی فرماندار سابق آمل :  از همه مدیران شهرستان ، از استاندار محترم ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، از مردم ولایتمدار شهر خودم و معاونین بنده و همکاران زحمت کش بنده در فرمانداری و بخشداران عزیز تشکر ویژه دارم . از حمایت های ائمه جمعه شهرهای آمل ،  دابو و دشت سر ، امامزاده عبدالله (ع)  و لاریجان هم سپاسگزاری می کنم به خاطر رهنمود های ارزنده این عزیزان . از اینکه ما را تحمل کرده اید بی نهایت تشکر می کنم . مدیران آملی مدیران بسیار خوبی هستند. اگر خدماتی انجام شده است با همکاری و زحمات مدیران عزیز شهرستان و همکاران بنده در فرمانداری بوده است. اگر رنجیده هستید از اینجانب انشا الله عفو بفرمائید. شهرستان آمل حدود 50 درصد صنعت مازندران را به خود اختصاص داده است. هیچ کارگاه تولیدی در زمان خدمت من در فرمانداری تعطیل نشده است و حمایت های نماینده محترم هم در این اتفاق خوب و مبارک یعنی تعطیل نشدن کارگاه های تولیدی تاثیر به سزایی داشته است. مردم بزرگوار و خیرین این شهرستان پای کار بوده اند. استاندار محترم مازندران نگاه ویژه ای به شهرستان داشته اند. از اصحاب رسانه تشکر می کنم همیشه با ما همراه بودند و هدایت می کردند و مشکلات شهرستان را اصحاب رسانه به ما اعلام می کردند .و خسته نباشید می گویم به این عزیران. از اعضاء شورای تامین ، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی ، رییس دادگستری و دادستان این شهرستان تشکر می کنم که انصافا” همیشه با اینجانب و مجموعه فرمانداری همراه  بوده اند.

گزیده هایی از سخنان معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران :

از مجموعه مدیران در شهرستان آمل تشکر می کنم. تلاش بیشتر مدیران حقیقتا” مورد انتظار است .

 پر کاری مبتنی بر عقلانیت باشد . پرکاری یعنی نقشه راه و برنامه داشته باشد و حداقل بخشی از مشکلات مردم را حل بکند. با همراهی مردم ضریب توفیق را بالا ببریم. . فرمانداران برای ارتقاء مدیران وظیفه ای سنگین دارند . ما  جزء 10 کشور مبتلا به کرونا هستیم کرونا بیماری فرا مرزی است .

ما باید به درک مردم احترام بگذاریم . کمک هایی که در ایام کرونا از طرف مردم انجام شده است نمونه بارز اخلاق اسلامی در بین مدیران ، مردم و جامعه است.  کادر درمانی جانانه ایستادند و تا پای جان برای سلامتی بیماران پیش رفتند.

هم آقای استاندار و هم بنده از تلاش هایی که در زمان خدمت آقای رسولی در این شهرستان انجام شده است بسیار تشکر می کنیم . خیلی تلاش شده است تا در خدمت این عزیز باشیم اما به کسوت بازنشستگی نائل شدند و خودشان هم خواستار بودند که از بدنه سیستم اداری خارج بشوند و ما هم پذیرفته ایم و آقای شریعت را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرده ایم.

فرماندارجدید هم انشا الله با تمام توان و بهره مندی از ظرفیت های دینی ، مذهبی ، فرهنگی و اقتصادی شهرستان آمل در جهت خدمت شایسته به مردم عزیز این شهرستان تلاش مضاعفی را به کار بگیرد.

گزیده هایی از سخنان فرماندار جدید شهرستان آمل :

دست نیاز به سوی همه  مدیران ، مسئولین و مردم عزیز شهرستان آمل دراز می کنم تا با همکاری و همفکری یکدیر بتوانیم خدمات شایسته ای را برای این شهرستان انجام بدهیم . این شهرستان زادگاه حضرت علامه حسن زاده آملی و حضرت علامه جوادی آملی هست و افتخار می کنم که در این شهرستان می خواهم انجام وظیفه بکنم و از استاندار محترم و معاون سیاسی و امنیتی مازندران هم به خاطر اعتمادی که به بنده برای خدمت در شهرستان آمل داشته اند تشکر می کنم .

همچنین ، در پایان این جلسه حکم فرماندارجدید شهرستان آمل قرائت و از زحمات آقای سید جعفر رسولی فرماندار سابق این شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *