تخریب ویلای میلیاردی در آمل

تخریب ویلای میلیاردی در آمل

دو واحد ویلایی غیر مجاز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل تخریب شد.

به گزارش هراز نیوز ازصداوسیما، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با پیگیری‌های اداری مرکز جهاد کشاورزی گزنک با همکاری دادستان و نیروی انتظامی، ۲ بنای غیرمجاز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در زمین‌های کشاورزی روستای پلور در منطقه کوهستانی لاریجان آمل تخریب شد.

سید حسین اسلامی افزود: پس از ارائه موارد قانونی از سوی مسئولان و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدامات بنای تجاری غیرمجاز بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، ۲ فقره بنای غیر مجاز (ویلای مسکونی) با عرصه و اعیان یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمین‌های کشاورزی روستای پلور تخریب شد.

او گفت: حفظ و حراست از بستر تولید محصولات کشاورزی ماموریت و خط قرمز جهاد کشاورزی است و این نهاد دست در دست سایر نهاد‌های ذی مدخل با هرگونه دست اندازی به اراضی زراعی و باغی مبارزه خواهد کرد.
مدیر جهاد کشاورزی آمل خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *