جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در فرمانداری آمل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز: دومین  جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در سال 99 با حضور قدرت الله نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ، رئیسان ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضاء این ستاد در روز یکشنبه 12 خرداد 99 در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد.

قدرت الله نائیج نژاد در این جلسه با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ره و یوم الله 15 خرداد گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی امکنه های گردشگری و تفریحی در سه ماه اخیر ،  لذا با توجه جدی به دستورالعمل های بهداشتی فعالیت اینگونه مراکز تفریحی و گردشگری از سر گرفته می شود و آنچه در این جلسه به بحث گذاشته می شود  و تصویب می شود مسئولین مربوطه باید تا حصوول نتیجه نهایی پیگیری های لازم را انجام بدهند و گزارش آن را به فرمانداری شهرستان ارسال بکنند.

در ادامه ، بهمنی رییس اداره میرات فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آمل با تشکر از فرمانداری ویژه این شهرستان در راستای هماهنگی جهت تشکیل و پیگیری مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر گفت : با ابلاغ اداره کل میرات فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران فعالیت های گردشگری از 27 خرداد 99 از سر گرفته شده است و در ایام تعطیلی این مراکز ، بازدیدهایی با همکاری شبکه بهداشت و … انجام شده است که به جز یک مورد پلمپ ، بقیه مراکز گردشگری همکاری و همراهی خوبی با این اداره داشته اند.

رییس اداره میرات فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در ادامه افزود : دستگاه های دولتی برای برگزاری تورهای گردشگری ، ورزشی ، تفریحی حتما” باید از این اداره مجوز بگیرند  و از طرفی نیز با اجرای کامل پروتکل بهداشتی همراه خواهد بود و اگر غیر از این باشد به هیچ وجه مجوز صادر نمی شود.

بهمنی در پایان تصریح کرد : ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آمل نماینده خود را به اداره میرات فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اعلام بکنند تا در بازدیدهای گردشگری ، جلسلت و … از این عزیزان دعوت به عمل بیاید .

همچنین ، در رابطه با فعالیت بهتر پارک میرزا کوچک خان جنگلی  در زمینه های گردشگری و تفریحی ، نظارت بر نماز خانه ها ، پمپ بنزین های مسیر جاده هراز و سرویس های بهداشتی ، پیگیری مشکلات زباله در مناطق چلاو و لاریجان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آمل و دیگر موارد مطروحه  ، تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شده است تا نتایج آن به فرمانداری ویژه شهرستان اعلام بشود.

گفتنی است ، بخشداران شهرستان آمل با پیگیری های لازم می توانند آب بندان های که در روستا ها وجود دارد و قابلیت گردشگری ، تفریحی ، بوم گردی  و تفریحات آبی و … را دارند جهت اقدامات بعدی به اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اعلام بکنند .

گزارش : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *