حاجی پور

حاجی پور : جمعیت هلال احمر عرصه ظهور مهربانی‌هاست

نماینده منتخب مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر پیامی منتشر کرد

«مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا»
هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است. سوره مائده آیه 32

تاریخ بشریت مملو از حوادث، جنگ و درگیری هایی است که جان انسان ها را با خطرات زیادی مواجه می کند. در زمان حادثه چشم خسارت دیدگان به انسان هایی است که از جان خود گذشته و هدفی جز نجات جان انسان ها ندارند. غیور مردان و بانوانی که جدای از هر تعصبات دینی و قومی آنچه را پرودگار متعال امر کرده است؛ انجام می دهند.
آنانی که از زندگی خود میگذرند تا به دیگران زندگی ببخشند از همه بخدا نزدیکترند و همانند فرشتگان نجات، خالصانه، بی ریا و حتی با به خطر انداختن جان و هستی شان، به یاری مصدومین و گرفتاران می شتابند.
جمعیت هلال احمر عرصه ظهور مهربانی‌هاست، انسان‌هایی که با آرمان‌های متعالی بشردوستانه در عرصه خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و در واقع یکی از دلایل اصلی پویایی این جمعیت، بهره‌مندی از خدمات امدادگران، داوطلبان و جوانان پرشور، توانمند و آگاه به اهداف عالی و انسانی جمعیت هلال‌احمر است.

اعضای پرانرژی و همیشه در صحنه‎ی جمعیت هلال احمر که در سازمان‎های مختلف آن مشغول فعالیتند همواره یاد خدا را عامل آرامش وجودی خود می‎دانند و نیت پاک قلبیشان هم باعث شده تا به خدمت‎رسانی عشق بورزند و خستگی برایشان تعریفی نداشته باشد
بدینوسیله و به بهانه روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر بر خود واجب دانسته تا این مناسبت را به نجاتگران، داوطلبان و اعضای بشردوست جمعیت هلال احمر تبریک عرض نموده و به پاس از خود گذشتگی و فداکاری های انتها ناپذیر این قشر ایثارگر جامعه به نوبه خود قدردانی نمایم امید است که همواره در مسیر خدمت به همنوعان بیش از پیش موفق و موید باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *