گزارش هرازنیوز از کمک مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت در شرایط کرونایی

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز: مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت و رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور طی چند نوبت گام‌های مهمی برای کمک به تامین اقلام مورد نیاز جهادگران مقابله با کرونا برداشت.
نکته‌ای که برای شهروندان عادی و پرسنل کادر درمانی دل‌گرم‌کننده است این است که «عسگر توکلی» مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت و رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور با درک شرایط خاص و همچنین ضرورت حمایت همه‌جانبه از بیماران مبتلا به کرونا و حمایت از کادر درمان با نگاه همدلانه وارد این میدان مجاهدت شد.
مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت و رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با هدف کمک به پرسنل شریف کادر درمان تلاش کرد با مساعدت مالی در تامین اقلامی چون انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک، گان و لباس‌های محافظتی مورد نیاز کادر درمان، پرستاران و پرسنل بیمارستانی که در جبهه نخست مبارزه با کرونا هستند، گامی در کنترل این مشکل بردارد.
این شرکت همچنین اقدام به کمک مالی برای تامین محلول ضدعفونی برای گندزدایی از معابر شهری کرد با این امید که هر چه زودتر این چالش کنترل شود و رنگ زندگی عادی به کوچه و خیابان‌های شهرهای کشور برگردد.
«عسگر توکلی» همچنین شخصاً در جمع اقدام جهادی بسیجیان گردان ۴۱۵ لشگر پیروز ۲۵ کربلا درضدعفونی کردن کوچه‌ها و معابر شهر حاضر شد و در پایان این اقدام ارزشمند، با تقدیم هدایایی از تلاش جامعه پزشکی بسیج و همچنین حاضران در این حرکت جهادی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *