فرمانده سپاه ناحیه آمل از کشف 18 هزار جفت دستکش بهداشتی در آمل خبر داد.

سرهنگ جابر عسکری در گفتگو با خبرنگار هرازنیوز گفت: همزمان با شیوع و بروز علائم اولیه ویروس کرونا ابلاغیه مبنی بر شناسایی و برخورد با محتکران کالا با اولویت ماسک‌های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با این ویروس ابلاغ شد و به دنبال آن “طرح سراسری مقابله با احتکارکنندگان تجهیزات بهداشتی” در کشور اجرا گردید.

وی ادامه داد: در راستای تشدید نظارت بر بهداشت عمومی و تاکیدات فرماندهی کل سپاه پاسداران در راستای مقابله با ویروس کرونا، سپاه ناحیه آمل نیز گشت های ویژه ای را فعال کرد که با هماهنگی دادستانی آمل، 18 هزار جفت دستکش بهداشتی کشف و تحویل بیمارستان امام خمینی(ره) آمل شد تا در مصارف بهداشتی و مبارزه با ویروس کرونا استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل اظهار کرد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی تورم و گرانی، وضعیت معیشتی مردم را سخت کرده، نواحی بسیج برابر ابلاغ سازمان بسیج ماموریت رصد و شناسایی محتکران کالا را برعهده دارد.

عسکری با اشاره به اینکه شبکه مردمی بسیج ظرفیت خوبی در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی است، گفت: با توجه به اتفاقات ناشی از بیماری کرونا، افراد سودجو و فرصت‌طلب بدانند که چنین اقدامی، اوضاع اقتصادی جامعه را ناآرام می کند و دراین راستا بسیج در صورت هرگونه مشاهده احتکار، بدون هیچ اغماضی با سود جویان برخورد قاطع خواهد کرد.

وی ادامه داد: همواره در بحران ها از قبیل سیل و زلزله و آشوب و ناامنی و غیره در کنار مردم عزیز بوده ایم و در مقابله با این ویروس نیز تمام توان و تجهیزاتمان را بکار می گیریم و در کنار عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور دارند، خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل در پایان ضمن تشکر از دادستانی شهرستان آمل گفت: ان شاء الله با هماهنگی دادستان پرتلاش و انقلابی، گشت های عملیاتی در برخورد با افراد سودجو را ادامه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *