به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز: امير اميرنيا رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي با خيرمقدم و خوش آمدگويي به خبرنگاران و تقدير و تشکر از معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل جهت برگزاري نشست خبري اظهار داشت : ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و ايام ا… دهه فجر را گرامي مي داريم ،  جلسه امروز جهت تشريح برنامه هاي دهه فجر مي باشد که اميدواريم با اطلاع رساني دقيق از سوي خبرنگاران براي آگاهي مردم اميدواريم گام مثبت بردارند .

اين مسئول افزود : اداره فرهنگ و ارشاد در کنار خبرنگاران و با همکاري فرمانداري و تعامل ادارات توانسته رتبه خوبي را کسب نمايد ، اميدواريم جهت تبيين اهداف و برنامه ها بتوانيم موفقيت هايي را کسب نمائيم .

در ادامه قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل : ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشکر از حضور همه خبرنگاران فعال رسانه و مطبوعات و تقدير از حضور امير نيا رئيس اداره ارشاد آمل گفت : نقش خبرنگاران در سرنوشت کشور نقش تعيين کننده است و مديران در ارسال خبر با خبرنگاران نهايت همکاري را داشته باشند .

اين مسئول افزود : دهه فجر را به همه مردم آمل تبريک عرض مي نمائيم ، دو موضوع براي دهه فجر داريم ، پروژه هاي عمراني و خدماتي و توليدي مي باشد که باتوجه به ايام ا… دهه مبارک فجر اميدواريم برنامه ها به خوبي توسط خبرنگاران پوشش داده شود تا به اطلاع شهروندان محترم آملي برسد .

معاون سياسي و اجتماعي گفت : حضور امروز خبرنگاران واصحاب رسانه را براي ارسال خبر و گزارشات برنامه هاي دهه مبارک فجر را به فال نيک مي گيريم و برنامه هاي قابل افتتاح در دهه مبارک فجر 98 به شرح زير مي باشد : تعداد 66 پروژه عمراني در شهرستان آمل داريم که با اعتباري به مبلغ 430 ميليارد و  275 ميليون ريال هزينه شده که به بهره برداري خواهد رسيد و در مجموع 14971 خانوار در 50 روستا و شهرستان از آن بهره مند خواهند شد .

قدرت ا.. نائيج نژاد بيان کرد : اجراي پروژه طرح هادي روستايي 22 پروژه با اعتباري به مبلغ 65 ميليارد ريال ـ توسعه شبکه مخابرات 2 پروژه 230 ميليارد ريال ـ بهسازي و آسفالت راه روستايي 4 پروژه 23 ميليارد ريال ـ تجهيز و نوسازي اراضي کشاورزي 1 پروژه 17 ميليارد ريال ـ افتتاح بازار روز شهري 1 پروژه با اعتباري به مبلغ 15 ميليارد ريال ـ احداث مدرسه ابتدايي 1 پروژه 12 ميليارد و اصلاح و بهينه سازي و تقويت ولتاژ برق 14 پروژه با اعتباري به مبلغ 20 ميليارد ريال مي باشد .

وي گفت : همچنين تعداد 19 واحد توليدي و خدماتي با سرمايه گذاري بخش خصوصي به مبلغ 760 ميليارد و 157 ميليون ريال به بهره برداري مي رسد که مبلغ 62 ميليارد و 700 ميليون ريال آن در قالب تسهيلات بانکي بوده و 145 نفر اشتغالزايي مستقيم خواهد داشت که اين پروژه ها عبارتند از : پرورش گل و گياه زينتي 2 پروژه با اعتباري به مبلغ 152 ميليارد ريال ـ بسته بندي آب آشاميدني 1 پروژه به مبلغ 513 ميليارد ريال ـ پرورش بلدرچين 1 پروژه با اعتباري به مبلغ 20 ميليارد ريال ـ پرورش مرغ گوشتي 1 پروژه 12 ميليارد ريال ـ توليد انواع رنگ و تينر 1 پروژه با اعتباري به مبلغ 14 ميليارد ريال ـ احداث سالن ورزشي و خوابگاه 2 پروژه با اعتباري به مبلغ 26 ميليارد ريال و توليد تابلو برق 1 پروژه با اعتباري به مبلغ 9 ميليارد ريال مي باشد .

در پايان قدرت ا… نائيج نژاد ضمن تقدير و تشکر از حضور همه خبرنگاران خواست تا با حضورشان در برنامه هاي ايام ا… دهه فجر و اطلاع رساني به شهروندان تمام سعي و تلاش خود را به کار گيرند تا مردم از عملکرد دولت و دستگاههاي دولتي آگاهي يابند .

“این نشست صبح امروز 10 بهمن ماه در فرمانداری شهرستان آمل برگزار گردید”

عکس: فرزین عامری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *