حاجی پور و جوادی گزینه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آمل شدند / یزدانپناه : نماینده همه مردم باشید نه نماینده سرمایه دار ها و منفعت طلب ها

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ، دومین نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمل در حسینه ارشاد آمل با حضور حدود ششصد نفر از مهمانان که دارای کارت دعوت بودند برگزار شد .

حجت الاسلام  و المسلیمن سید یدالله یزدانپناه در ابتدای این نشست در سخنانی با بیان اینکه شجره انقلاب اسلامی علی رغم انحراف ها و تهدید ها هرگز تکانی نخورده است تصریح کرد : ما هزینه های زیادی برای این انقلاب داده ایم و اینکه امروز انقلاب اسلامی ما آسیب نمی بیند به خاطر این است که ریشه دار است .

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی هزینه سنگینی برای نظام اسلامی بود خاطرنشان کرد : اما  دیدید که چگونه همین هزینه پایه نظام را استحکام بخشید ، نظامی که با نیت الهی و خدای شروع شده است، دشمنی دشمنان در ان اثری نخواهد کرد .

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در مکتب ما آنجا که بشر در می ماند و فکر می کند اوج نزول است می بنیم که اوج حرکت انجام می شود، مطرح کرد :  در باب قیام حضرت ابا عبدالله و اتفاقات روز عاشورا به ظاهر در آن زمان پایان کار بود اما ان آغاز یک نهضت و حرکت عظیم شد .

وی با بیان اینکه امروز تکلیف همه نیروی های دلسوز انقلاب تبعیت از ولایت فقیه است تصریح کرد :  شاهد بودیم برخی افراد مدعی هستند می گویند ما همراه رهبری هستیم اما می بینیم رهبری سخنی می گوید که با همه موازین عقلی سازگاری دارد اما آنها در مقابل ان نظر و سخن حرکت می کنند .

یزدانپناه با بیان اینکه هرگاه نیرو های انقلابی کوتاه آمدند دیگران آمدند و صحنه گردان شدند تصریح کرد : برای من مثل روز روشن است اگر ما منیت را کنار بگذاریم و به نتیجه عمل مان و رضای خدا فکر کنیم خداوند متعال به کار ما برکت می دهد و نتیجه هرچه باشد ما وظیفه خود را انجام داده ایم و پیروزیم .

این پژوهشگر دینی با تجلیل از اقدام ارزنده مسوولان برگزاری این نشست تصریح کرد : کسانیکه تلاش کردند انقلابیون شهر را دور هم جمع کنند کار ارزنده ای انجام داده اند و نباید بگذاریم این کار بخوابد و این نشست ها برای ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر نیز انجام شود .

وی با باین اینکه هرجا نیرهای انقلابی درست و یک پارچه عمل کردند صحنه جامعه و شهر تغییر کرد مطرح کرد : چرا باید در شهر ما مومنان احساس خفگی کنند ولی دیگران احساس شادی کنند و دلسوزان قدرت حرف زدن نداشته باشند .

یزدانپناه با بیان اینکه امشب دونفر به عنوان نامزد شورای ائتلاف معرفی می شوند تصریح کرد : انتظار داریم که عزیزان وحدت را حفظ کنند و هر عزیزی که مردم به او رای دادند نماینده همه مردم باشد نه اینکه نماینده سرمایه دار ها و منفعت طلب ها باشد .

وی با بیان اینکه آمل نخبگان و فرهیختگان زیادی دارد که می توانند برای پیشرفت این شهر کمک کنند تصریح کرد : شورای ائتلاف در آینده این افراد را به جامعه معرفی نماید.

در ادامه آفایان حمید بهشتی ، حسین جوادی و رضا حاجی پور برای پاسخگویی به سوالات در جایگاه حاضر شدند و به سوالات از قبل آماده شده در حوزه فرهنگ ، صنعت ، بهداشت و درمان ، ایثار و شهادت و… براساس قرعه پاسخ دادند .

در ادامه افراد حاضر در جلسه آرا خود را در صندوق رای قرار دادند رضا حاجی پور با کسب 299 رای و حسین جوادی با کسب 252 رای به عنوان دو  نامزد شورای ائتلاف معرفی شدند .

در ادامه تصاویر فرزین عامری را از این نشست سیاسی مشاهده می کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *