یادواره شهید امنیت سرهنگ پاسدار روح الله سلطانی با سخنرانی حجه السلام خزاعی و حضور معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه 18 مهر 98 بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) در آمل برگزار شد.

قسمتی از سخنان حجت الاسلام حجت الاسلام خزاعی :

همه ما به این جوانان عزیز که جانشان را فدا کرده اند افتخار می کنیم و ما مدیون این شهدا هستیم.

ایران باید به خطه شمال کشور افتخار بکند.متاسفانه بعضی از اتفاقات را به اشتباه در ذهن مردم جای می دهند مازندران در بسیاری از  مسایل زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی بعد پیشتاز بوده و هست .

بنهده هر کجا بروم یاد و خاطره شهید سلطانی عزیز را برای مردم تداعی می کنم. خدا کند طوری زندگی بکنیم تا شرمنده شهدا نشویم. هر کس محالف دین خدا حرف بزند می گوین روشنفکر … نه این حرفها نیست ببینید  بسیار هم غلط هست .

شهید سلطانی نمونه بارز روشنفکری است که هم نخبه نظامی بوده است و هم اعتقاد روشن بینانه ای داشته است و شخدا را شکر بکنید که این چنین جوانهایی را در شهرستان خودتان دارید.اعتقادات را باید با خدا معامله کرد.  این اعتقادات دنیایی بود  که خیلی ها در حادثه عاشورا جایی نداشتند و کسی می تواند دین خدا را یاری بکند که دنیایی نباشد. و شهدا یک سر و یک سری داشته اند که فقط با خدا معامله کردند و بس .

و در غائله اخیر کشور عراق 96 درصد این اتفاقات را رژیم اسرائیل و عربستان دخالت داشته اند و 4 درصد این اتفاقات از داخل خود مردم عراق بوده است.. دشمن فهمیده است باید از بن و رشیه نظام را بر اندازد اما کور خوانده است و نقشه های همه آنها نقش بر آب شده است و انشاالله خواهد شد. عربستا از ایران باید هم بترسدو احساس خطر بکند لذا نقشه ها می ریزند و ما باید بصیرت افزایی کنین و تمام.

گزارش و عکس : حسن جوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *