ادیب یزدی : مازندران هیچ گاه خط عوض نمی کند / انقلابی ترین استان در طول تاریخ ایران / روش بنی امیه سلطنت بر مردم بود / مسوولی که ویلایش چند میلیارد قیمت دارد کارش خدایی نیست !

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب یزدی در ویژه برنامه سالار شهیدان در آمل گفت : مسوولی که قبل از انقلاب در خانه استیجاری زندگی می کرد الان چگونه فقط یک ویلایش چندین میلیارد قیمت دارد معلوم است که روش او خدایی نبوده است .

وی با تجلیل از عملکرد رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد گفت : خدا به ایشان خیر دهد که با همه وجود به میدان آمده است ولی نباید کار به اینجا می کشید ما جلو دنیا شرمنده شدیم، نباید کسی جرات می کرد در حکومت اسلامی کلمه فساد را به کسی نسبت میداد .

ادیب یزدی با اشاره به زندگی پیامبر اسلام در حکومت داری تصریح کرد : وجود حضرت محمد (ص) در زمانی که حاکم مسلمانان بودند مانند فقیر ترین مردم زمان خود زندگی می کردند و به هیچ وجه سهمی از بیت المال برای خود نمی گرفتند .

وی با اشاره به رفتار امام علی(ع) در زمان حکومت ایشان به ویژه برخورد امام اول شیعیان با در خواست برادرش عقیل گفت : حضرت می فرمود بنی امیه دنبال سلطنت است و با بیت المال هر طور می خواهد رفتار می کند اما من بنده حق هستم ، فرق است بین سلطنت و نبوت و امامت .

خطیب ویژه برنامه سالارشهیدان با بیان اینکه  قرار ما در صبح پیروزی انقلاب عدالت ؛ پاکدستی و نوکری مردم بود تصریح کرد : امان از کیسه سکه و زر که چه دین ها و عزت ها را برباد داد .

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشادت رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس گفت : هر وقت هر عملیاتی به بن بست می خورد از بچه های مازندران می خواستند تا با لشکر ویژه 25 کربلا یاری دهد .

ادیب یزدی با بیان اینکه مازندران انقلابی ترین استان مازندران در طول تاریخ اسلام است تصریح کرد: مازندران از در و دیوارش حمایت از ولایت می بارد و مازندران هیچ گاه خط عوض نمی کند .

این سخنران مذهبی خطاب به جوانان ایران اسلامی گفت : وفا دار به انقلاب اسلامی باید با تقوا ترین فرد باشد و به همین خاطر این کار ما را سخت می کند کسی که ادعای حکومت اسلامی دارد باید رعایت کند .

همه ساله از سوی موسسه خیریه ذریه حضرت زهرا (س) مراسم استقبال از اربعین حسینی در آمل برگزار می شود که امسال نیز در مسجد موسی بن جعفر آفتاب 12 برگزارشد .

گزارش تصویری این مراسم (اینجا )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *