سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران، انصراف تیم بسکتبال این باشگاه را از حضور در فصل جدید لیگ برتر باشگاه های کشور تائید کرد.
محمد علی رجایی اظهار داشت: چندی قبل مدیرعامل و مجموعه باشگاه کاله مازندران با اعلام اینکه نمی توان با حضور بازیکن غیربومی در لیگ برتر تیم داد و حضور بازیکنان غیر از استان تاثیری در پیشرفت بسکتبال مازندران نخواهد داشت، با کناره گیری کاله از لیگ برتر باشگاه های کشور به توافق رسیدند. 

وی افزود: با تصمیم مسئولان کاله، نماینده مازندران با تیمی متشکل از بازیکنان جوان و امید استان امسال را در رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.

سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران تصریح کرد: حضور در لیگ دسته یک باشگاههای کشور با حضور بازیکنان جوان، سبب انگیزه بالای آنان برای شرکت در مسابقات لیگ برترخواهد شد که با این پتانسیل می توان در سالهای آینده در لیگ برتر تیم داری کرد.

رجایی، در پاسخ به این سئوال که کمبود منابع مالی در انصراف تیم کاله از لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تاثیرگذار بوده است پاسخ داد: مجموعه کاله به هیچ عنوان مشکل مالی ندارد و به خوبی از تیم های ورزشی زیر پوشش خود حمایت می کند اما نکته مهم، نداشتن بازیکنان بومی برای شرکت در لیگ برتر است.

تیم  کاله مازندران در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور با کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر بسکتبال کشور باشگاههای کشور صعود کرده بود.

باشگاه کاله مازندران، امسال دو تیم را در رقابتهای لیگ برتر و دسته یک والیبال باشگاه های کشور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

2 thoughts on “کاله مازندران از لیگ برتر بسکتبال انصراف داد”
  1. ما اينهمه امديم توي سجودي تشويق كرديم تو مياي انصراف ميدي تورو خدا اين كارو نكن

  2. این چه مسخره بازیه بابا! هر سال قهرمان میشی و انصراف میدی؟!
    گیر آوردی ما رو!!
    تو که نمیخوای بیای لیگ برتر مگه مرض داری این همه جماعت رو میکشی استادیوم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *