هراز نیوز -سرویس ورزشی –  مصطفی مقدس -شاید سال 91 برای والیبال دوستان آملی بهترین سالی باشد که آغاز کردند،به عبارتی،سالی که نکوست از بهارش پیداست.

29 اسفند 90 شاید روزی فراموش نشدنی برای ورزش آمل باشد،روزی که در آن تیم والیبال کاله آمل به لطف درخشش بازیکنان و کادر فنی خود وهمچنین تماشاچیان آملی توانست تیم سایپا را در شهر خودش با نتیجه 3-0 شکست دهد و برای اولین بار قهرمان ایران شود.تماشاچیانی  که مسیر طولانی آمل تا کرج را طی کردند تا مبادا تیم شان در کرج احساس غربت کند وبه گفته خود بازیکنان هم حظور این تماشاچیان بود که راه قهرمانی را هموار کرد.

اما همواره چیزی که بیشتر از همه به چشم می آید این است،روزی که همه مسئولین ورزش کرج و همچنین رئیس و نائب رئیس  فدراسیون والیبال در سالن انقلاب کرج حضور داشتند مسئولین آملی کجا بودند؟اگر چه حضور در سالن پیامبر اعظم آمل زمانی که تیم میزبان است می تواند دلیل بر حمایت والیبالیست ها باشد،اما عدم حضور این دوستان در بازی پایانی نمی تواند برای مردم آمل قابل توجیه باشد.

مردمی که هیچ جا تیمشان را تنها نگذاشتند ودرقهرمانی تیم کاله نقش انکار ناپذیری داشتند،بعد از قهرمانی هم به خیابان ها آمدند تا شادیشان را با هم تقسیم کنند وبه این شکل به  بازیکنان و کادر فنی کاله تبریک بگویند،شاید این تماشاچیان تنها کسانی بودند که این قهرمانی را برایشان جشن گرفتند چون زمانی که بازی تمام شد انگار یک دیدار معمولی بود نه فینال لیگ برتر.نه جشنی،نه مراسمی و نه جامی!شاید قهرمانی کاله برای دوستان خیلی ناراحت کننده بود.

مسئله مهم دیگر این است که آیا این قهرمانی ارزش حتی یک پارچه نوشتن را هم برای این عزیزان نداشت؟مسئولین محترمی  که نتوانستید به کرج تشریف ببرید حداقل با یک بنر یا پارچه نوشته می توانستید دل آنها را شاد کنید و هم در ایام نوروز به مسافران نوروزی نشان دهید که آمل بر بام والیبال ایران ایستاد.

دوستان و مدیران محترم،این پاداش تیمی نیست که برای اولین بار قهرمان ایران شد،این ها فرزندان شما بودند که ایران را متحیر خود کردند واین افتخاری است که در پرونده شما هم ثبت خواهد شد.

7 thoughts on “قهرمانی در خاموشی!”
  1. توجه: این مسولین زحمت نمیدن به خودشون که از خاک مازندران و امل حمایت کنن.
    حالا میخوایین واسه کاله مازندران قدمی بردارنمد.
    قله دماوند رو که در خاک امل قرار داره و متعلق به مازندران است و.. رو حمایت نمیکنند درمقابل خبرگزاری مهر چه انتظاری میره که برای کاله مازندران کاری بکنند.
    پس انتظار بیهوده نداشته باشین.
    چراکه این طبیعیه!

  2. فردا شنبه ساعت 8:50 از شبکه سه سیما بازپخش دیدار فینال لیگ برتر والیبال
    بازی پایانی کاله آمل – سایپا کرج

  3. دكتريوسفيان جواب قاطعي به اين ارازل خواهدداد منتظر باشيد.

  4. من از بهروز عطایی سرمربی تیم شنیدم که می گفت آخر فروردین زیر پل معلق جشن پیروزی برگزار می شود.

  5. به نضر من کاله برای بزرگ ماندن نیاز به یک مربی بزرگ خارجی دارد

  6. سلام در این که برای چنین تیمی جشنی برگزار نشد هیچ شکی نیست که مسولین کوتاهی کردند اما این وسط نبود یک تیم روابط عمومی حرفه ای و قوی نیز ضربه بزرگی برای چنین باشگاه محسوب میشه امیدوارم فکری کنند بتو آملی مقیم تهران

  7. جمعه ،25 فروردین ساعت 20تا22 مابین دوپل معلق و 12 چشمه جشن پیروزی وقهرمانی کاله آمل برگزار میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *