شعر ؛ عكس ؛ فيلم  و سرود و نمایش اشكواره حسینی را از دست ندهید

به گزارش گروه خبرنگاران جوان هرازنیوز؛ حسين جوادي دبیر برگزاري اشكواره حسيني در نشست مطبوعاتي با خبر نگاران آملي اعلام کرد : اشكواره حسيني اولين جشنواره اي است كه به عنوان اشكواره در شهرستان آمل در حال برگزاري است و از  سراسر كشور برای شرکت در این اشکواره با ارسال اثر اعلام امادگی کرده اند .

وی با بیان اینکه اشكواره حسيني در پنج بخش برگزار مي شود اذعان کرد : آثار این اشکواره در بخش های نمايش خياباني در سطح شهر ؛ شعر ؛ عكس ؛ فيلم  و سرود از سوی داوران ارزیابی خواهد شد .

جوادی درباره بخش نمایش خیابانی گفت : نمايش خياباني   از سه شنبه ٩ آبان ٩٧ الي شنبه ١٢ آبان ٩٧ در سطح شهر اجرا مي شود  و اجرای اين نمايش ها در مناطق پرتردد آمل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه  شاعران توانمندي در   بخش شعر  اشكواره شركت كردند اعلام کرد :  يكشنبه ٦ آبان ١٣٩٧ از ساعت ١٥ الي ١٧ در سالن اداره ارشاد بر گزار مي شود .

جوادی ادامه داد : شاعري از کشور عراق كه از شيعیان  مي باشد در اختتاميه اين همايش شركت مي كند.

دبیر   اشكواره حسيني  درباره بخش عكس اشكواره  گفت : عكاس هاي توانايي  با آثار فاخر  شركت كردند كه از تاريخ پنج شنبه ١٠ آبان الي يكشنبه ١٣ آبان در نمايشگاه عكس اشكواره گالري عكس زر و در سالن شهيد رجايي جنب تكيه اسك بر پا است .

وی درباره بخش فيلم اشكواره حسيني گفت : با گزينش ٣٠ اثر از شنبه ١٢ آبان ٩٧ از ساعت ١٥:٣٠ الي ١٧:٣٠ این آثار اکران خواهد شد .

به گفته جوادی بخش سرود اشكواره چهار شنبه ٩ آبان ٩٧ از ساعت ١٠ الي ١٢ در سالن مدرسه شاهد در چاكسر داير مي باشد .

حسين جوادي  اعلام کرد :   فرم هايی براي دانش آموزان مدارس در همه مقاطع تهيه كرديم با عنوان نامه اي به امام حسين و شهداي مدافع حرم كه پیش بینی می شود  حدود ٥٠٠٠ ازاين فرم ها  از سوی آموزش و پرورش توزیع شود  .

وی در پایان  با تشکر  از زحمات سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در پایی این مراسم اعلام کرد : آیین اختتاميه اين همايش در روز ١٣ آبان در تالار اريكه با حضور رئيس كل ارشاد و چند تن ديگر از مسوولان برگزار خواهد شد .

 

اميرعلي بني هاشمي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *