بابلسر میزبان تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی

تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی از 15 الئ 21 مهر ماه با حضور بیش از 20 تیم خارجی به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد .

اسحاق عباسی رئیس هیات والیبال شهرستان بابلسر و مدیر اجرائی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی طی نشست مطبوعاتی با اهالی رسانه گفت : بابلسر در مهر ماه امسال شاهد رویداد بزرگ در ورزش خواهد بود و برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقه دست همه کسانی که مارا یاری کنند به گرمی می فشارم و این کار میسر نخواهد شد بلکه با همکاری شما اهالی رسانه و خبرنگاران ، از شما اهالی رسانه انتظار داریم جهت پوشش اخبار صحیح و به موقع این تور جهانی ما را یاری کنید .

به گفته عباسی تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی از 15 الئ 21 مهرماه سال جاری و با حضور بیش از 20 تیم خا رجی به میزبانی بابلسر برگزار می شود

رئیس هیات والیبال بابلسر ضمن مهم برشمردن این دوره از مسابقات عنوان داشت : حمایت تمام قد امام جمعه ورزش دوست ، فرماندار محترم و رئیس ورزش و جوانان شهرستان را خواهیم داشت و با پتانسیل بالای شهرستان بابلسر و مسئولین همراه امیدواریم میزبانی خوبی در سطح جهانی باشیم و البته خواهیم داشت و این نوید را می دهیم بابلسر این نگین مازندران و ایران از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد .

وی همچنین افزود : هزینه پیش بینی شده این مسابقات 300 الئ 400 میلیون تومان می باشد واگر این مسابقات خوب برگزار شود این قول را به مردم بابلسر خواهم داد که تور دو ستاره جهانی را در آینده نزدیک در این شهر برگزار کنیم .

عباسی با اشاره به اینکه به پنج تیم برتر مسابقات ۵ هزار دلار جایزه دلاری اهدا می‌شود، گفت : بابلسر تنها شهر کشور است که دارای چهار زمین والیبال ساحلی است و این اتفاق به واسطه حضور چهار تیم از بابلسر در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور اتفاق افتاد.

 

رییس هیات والیبال بابلسر با بیان این نکته که این شهر برای نخستین بار میزبان مسابقات جهانی است،افزود: فک دریایی که از حیوانات دریایی منطقه و از گونه‌های در خطر انقراض به عنوان نماد مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بابلسر انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *