سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل خبر داد :
آغاز بکاراولین شب بازارساماندهی شده میوه و تره بار شهرداری آمل

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل حسن مهدوی فر سرپرست سازمان با اعلام خبر جابجایی شب بازار سه راه (میدان شمع) گفت : یکی از برنامه های انضباط شهری خیابان امام رضا (ع) ساماندهی دستفروشان بوده که چندین سال موجب ایجاد ترافیک سنگین و سلب آرامش شهروندان گردیده ، که بنا به درخواست شما شهروندان و اهالی محترم منطقه و با همکاری شورا و شهرداری محترم صورت پذیرفت.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح از مورخ 12 تیرماه آغار گردید ، اظهار داشتند که این ساماندهی با همت پرسنل سازمان به بار نشست . ایشان خاطرنشان کردند : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر گردید که در سطح شهر فضاهای خاصی برای دستفروشان عزیز که ناخواسته وبدلیل نبود فضای مناسب موجب سدمعبر، آلودگی بصری و برهم زدن آرامش شهروندان می شوند در نظر گرفته شود، که بحول القوه الهی اولین شب بازار ساماندهی شده میوه تره بار شهرداری آمل برقرار گردید ، که همه روزه از ساعت 19 الی 23 و با پارکینگ رایگان در خدمت شهروندان عزیز می باشد.
مهدوی فر با بیان اینکه دومین نقطه جهت احداث چنین بازاری درحال بررسی و کارشناسی می باشد که در آینده نزدیک جهت ساماندهی دستفروشان خیابان امام خمینی (ره) اعلام خواهد شد ، عنوان داشتند : امیدواریم فضاهایی برای کسب روزی حلال و رفع اعتراضات مردمی و کسبه ایجاد کنیم .
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل در پایان از شورای اسلامی شهر و شهرداری محترم بابت واگذاری محل شب بازار ، سازمان پسماند ، واحد عمرانی شهرداری ،نیروی انتظامی، پلیس راهور ، سازمان حمل و نقل شهرداری ، پرسنل سازمان ، خبرنگاران و رسانه ها جهت اطلاع رسانی و بویژه از دستفروشان عزیز که ما را در این اتفاق مهم یاری کردند تشکر و قدردانی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *