تعطیلی کارگاه سد هراز و جاده جایگزین هراز+ سند

از ماه ها قبل زمزمه تعطیلی سد هراز و اخراج کارگران آن به گوش می رسید اما مسوولان محلی آنرا تکذیب کردند .

اما براساس سندی که امروز به دست پایگاه خبری هراز نیوز رسیده است ؛ مدیر کارگاه در نامه ای به مدیر گروه سد سازی شرکت آب منطقه ای مازندران موضوع تعطیلی سد را پیش کشید .

وی با بیان اینکه علی رغم تمام مشکلات و نبود نقدینگی تمام توان خود را گذاشته تا کارگاه فعال باشد  اما اعلام کرد به دلیل عدم همکاری پیمکانکاران دسته دوم مجبور است کارگاه را تعطیل کند .

مدیر این کارگاه در این نامه تاکید کرده است که به نوعی اعتبارشان را در بازار از دست داده است و مراجعه روزانه طلبکاران و عدم پاسخ گویی موجب بدبینی به قرار گاه سازندگی خاتم شده است .

حمید چیت چیان وزیرسابق نیرو دولت روحانی پیشتر گفته بود سد مخزنی هراز آمل تا سال 97 بهره‌برداری می شود
وزیر نیرو از  سدمخزنی هراز آمل به عنوان یکی از مهمترین طرح های عمرانی وزارت نیرو در استان مازندران یاد و زمان تکمیل وبهره وبرداری از این سد را تا پایان سال97 اعلام کرد.
حمید چیت چیان که به همراه فلاح استاندارمازندران، یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و نیازآذری و حجت الاسلام ناصری نمایندگاه مردم بابل درمجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیران استانی و شهرستانی از مراحل ساخت سد مخرنی هراز شهرستان آمل بازدید می‌کرد، گفت: سد هراز آمل به عنوان یکی از بزرگترین سدهای مخزنی شمال کشور در مازندران است که اکنون در مجموع حدود 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: با ساخت سد هراز آمل که حدود 600میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره آب آن است، علاوه بر تامین آب شرب حدود یک میلیون و200هزار خانوار شهری، آب مورد نیاز حدود100هراز هکتارزمین کشاورزی شهرهای آمل، بابل، محمودآباد، فریدونکنار وبابلسر را نیز تامین خواهد کرد.

ساخت سدمخزنی هرازآمل در فاصله 24کیلومتری جنوب شهرستان آمل در جاده هراز و بر روی رودخانه پرآب هراز در30 مهرماه سال88 آغاز شده است.

به گزارش هراز نیوز ؛ حال باید دید وعده مسوولان امر برای اتمام پروژه سد هراز و جاده جایگزین با این همه مشکلات به کجا خواهد رسید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *