فرماندارآمل: بحران کم آبی را تا به امروز پشت سر گذاشتیم

مدیران ذیربط نسبت به رفع مشکلات کم آبی کشاورزان منطقه از هیچ کوششی دریغ نکنند و همه پای کار باشند . ‎

جلسه مدیریت بحران شورای حفاظت منابع آب  به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مسئولین شهرستانی 9 خرداد 97 در فرمانداری آمل برگزار گردید .

 سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در جلسه مدیریت بحران شورای حفاظت منابع آب گفت : خدا راشاکریم که با نزول بارش باران الهی بخشی از مشکلات کشاورزان عزیز مرتفع شد و امروزه شاهد آن هستیم که 36687 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آمل نشاء کاری شده که در مجموع 98/4 هکتار نشاء کاری شده است .

این مسئول در ادامه افزود : آمل قطب کشاورزی در استان مازندران می باشد و باید برای مشکلات کشاورزان همیشه تدابیر لازم اتخاذ شد .

سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل افزود : وضعیت آب منطقه بسیار عالی بوده و با گزارشاتی که دریافت کردیم شاهد آن بودیم که مشکلات کم آبی در منطقه رفع گردیده و بحران کم آبی را تا به امروز پشت سر گذاشتیم .

در پایان فرماندار ویژه شهرستان آمل از تمامی مسئولان ادارات و نهادها بابت پای کار بودن و هماهنگی های لازم بین مدیران جهت رفع مشکلات کشاورزان تقدیر و تشکر کرد و خواست تا با مدیریت صحیح مشکل کمبود آب را برطرف کنند و مناطقی که مشکلات بحران آب دارند را شناسایی کرده تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آن مناطق تصمیم گیری لازم صورت گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *