به نام آنکه هستی نام از او یافت                   فلک جنبش زمین آرام از او یافت

 

حمد و سپاس بیکران پروردگار عالمیان را که آفریننده جهان هستی و زیبایی های آن است و هم او را سپاس به دلیل موهبت های بی پایان که اهم آن ائمه اطهار و ولایت است. پس از حمد پروردگار و ثنای رسول ا… ، سلام گرم و اراداتی خالصانه دارم حضور همشهریان عزیز و گرامی، مسافران و زائران و گردشگران بزرگوار که در سرزمین خوبی ها و رشادت ها  و سرزمین مقدس اما زیبا ؛  شهر امام زاده عبدالله قدم نهاده اند ، فرا رسیدن بهار طبیعت و شکوفایی گلهای با طراوت ، حلول سال نو را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک عرض نموده مقدمتان را گرامی می داریم، همشهریان عزیز بیایید باهم این دعا را در حق همدیگر بخوانیم :

 یا مقلب القلوب الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

شهر سرشار است از لبخند، ازگل، از امید

 تا جهان باقی است، این آیین جهان افروز باد

نوروز، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار سرسبز و بزرگ و پاسداشت پاکی ها و نیکی ها، جوانمردی ها و پهلوانی ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت به ویژه همشهریان عزیز خجسته و مبارکباد.

سروران عزیز، سال نو می شود ؛  زمین نفسی دوباره می کشد، برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زنند و یادمان باشد که ماهم دلهامان را نزدیک کنیم، دستهایمان را به همدیگر بدهیم، باهم بخندیم و در سال جدید با یاری هم و با همدلی و اتحاد و با مهربانی و محبت، منظری زیبا و زندگی خاطره انگیزی را خلق کنیم. از خداوند بزرگ خواهانیم تا امید، سرزندگی، شادابی و نشاط، سلامتی و تندرستی، عشق و محبت و سعادتمندی را به همه شما عزیزان عطا فرماید.

نوروز 97 بر همگان مبارک باد

ازاین فرصت استفاده نموده مختصری از فعالیت های انجام شده در 6 ماهه دوم سال 96 را به استحضار بزرگواران می رسانیم و ازاینکه به علت اختصار در مطالب، تیتر وار بیان می شود پوزش می طلبم و منتظر رهنمود ها وپیشنهادات ارزشمند شما هستیم .

اعضای شورای اسلامی شهر امام زاده عبدالله افتخار دارد که خدمت گذار شما بزرگواران است و همه همت و توان خود را در خدمت به شما شهروندان عزیز به کار برده است، با وحدت رویه، برنامه ریزی درست، حضور مستمر و مداوم در جلسات، پیگیری مصوبات، حضور در جای جای شهر و بررسی مسائل و مشکلات مردم  از نزدیک و با اعتقاد به اینکه خدمت به مردم، عبادت است با همت والای شهرداری پرتوان و پرتلاش جناب آقای دکتر جواد صلواتی و پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری  و با همکاری همه جانبه و بسیار عالی مردم فهیم و بزرگوار شهرمان که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر وافر نماییم؛ توانسته است اقداماتی را انجام دهد که به اختصار تقدیم حضور می شود .

*برنامه ریزی دقیق و جلسات منظم 2 روز در هفته ( سه شنبه  ها و پنجشنبه ها ) و تعیین اولویت و بررسی دقیق مسایل و مشکلات شهر با بازدید های مستمر و ارائه طرحها و پیشنها های مختلف و همکاری همه جانبه با شهردار محترم در جهت پیشبرد امور شهر

*حضور مستمر و مداوم و نظارت کامل و دقیق در پروژه های عمرانی از قبیل زیر سازی آسفالت خیابان ولی عصر(عج)؛ میدان شهدای مدافع حرم، میدان اسپند، آسفالت خیابان جهاد کشاورزی، آسفالت خیابان مسکن مهر زیرسازی و آسفالت خیابان شهید شعبانی، دیوار کشی مساجد، جدول سازی و فاضلاب کشی در سطح شهر و….

* برنامه ریزی و نظارت دقیق تعداد 57 جلسه به تعداد 127ساعت و  216 مصوبه، 30 مورد نامه های ارسالی به ادارات مختلف،  46 مورد نامه ارسالی به شهرداری محترم و 240مورد  پاسخ به ارباب رجوع انجام گرفته است که به نظر می رسد در میان شهر ها کم نظیر باشد.

*تشکیل جلسه با ادارات، آب، برق، مرکز بهداشت، بخشداری، جهت  بررسی مسایل و مشکلات مردم

*پیگیری مسئله آرامستان، و پارک هلومسر در جلسات و فرمانداری و انجام مکاتبات لازم که جا دارد از فرماندار محترم و معزز جناب آقای رسولی و معاونت محترم فرماندار آقای حیدرزاده و مسئولان ذیربط دیگر تشکر نماییم.

*پیگیری مسئله مربوط به زباله سوز و انجام مکاتبات لازم

*دعوت از نخبگان، صاحب نظران، خیرین محترم، خواهران گرامی، پیرامون مسائل مختلف شهر از جمله برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی

*تشکیل جلسه با مسئولین و دست اندرکاران صدور سند و پیگیری مسایل مربوط به آن

*حضور در تمامی جلسات فرمانداری، بخشداری و ادارات دیگر و اعلام نظر و دفاع از حقوق شهروندان

*بررسی دقیق اسناد  مربوط به ساختمان شهر داری و سند های مختلف صادر شده و نظارت کامل بر آنها

*مشایعت مدیر کل امور گردشگری و سرمایه گذاران متعدد در شهر و بازدید آنان از منطقه گردشگری

سنگ درکا، عالی کیا سلطان ، روبروی دیزل، جنب شرکت کاله و….

*بررسی بودجه پیشنهادی در سال97 و  عوارض بهای خدمات شهری با عنایت به حمایت از مردم و اقشارآسیب پذیر جامعه و…

خدایا جهان پادشاهی توراست
زما خدمت آید خدایی توراست

  پناه بلندی و پستی تویی
همه نیستند آنچه هستی تویی

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باش و ما رستگار

 

  به امید سربلندی و سرافرازی شهرمان

 

علیمردان رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر امام زاده عبدالله (ع) اسفند 96

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *