یک کشته و یک مصدوم در جاده چالوس

دستگیری سارق قطعات خودرو با 16 فقره سرقت در ساری

هراز نیوز – معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ، از شناسايي و دستگيري سارق سابقه دار قطعات خودرو با 16 فقره سرقت در ساری خبر داد.

سرهنگ”ناصر علی صفر پور”، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبريهراز نیوز، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان ساری در چند روزه اخیر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ صفر پور افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلی آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 12 بلوار کشاورز با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار اهل تهران که در این شهرستان سکونت داشت، شدند .

وي درادامه تصريح کرد :ماموران در اقدامی عملیاتی متهم و یکی از همدستان وی را که در یکی از محلات آلوده شهرستان ساری سکونت داشتند دستگیر کردند .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان ساری اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

دستگاه قضايي با تمام توان ، پشتیبان نیروی انتظامی است

هراز نیوز – مازندران- دادستان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان” نوشهر “، گفت: دستگاه قضايي با تمام توان قانوني از ماموريت هاي نیروی انتظامی در تامين نظم و امنيت پشتيباني مي كند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز، “علیزاده” در ديدار با فرماندهان و مدیران انتظامي شهرستان نوشهر ضمن تبریک در پیش بودن عید سعید نوروز ،گفت: نیروی انتظامی علي رغم تنوع و گستردگي ماموريت ها توانسته با تكيه بر توانمندي، پشتكار، احساس مسئوليت و تلاش هاي شبانه روزي كاركنان خود ،كارنامه درخشاني در برقراري امنيت پايدار در این شهرستان به دست آورد .

دادستان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان نوشهر، افزود: اقشار مختلف مردم و مسئولان بايد پليس را در تأمين و حفظ امنيت ياري و پشتيباني كنند.

وي مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و دستگيري افراد شرور و متنازع كه با فعاليت مجرمانه خود آرامش مردم را برهم مي زنند را اولويت مهم ماموريتي دستگاه قضايي و انتظامي عنوان كرد و افزود: حاكميت امنيت پايدار در جامعه، جلب رضايت مردم، گسترش عدالت اجتماعي و ناامني مجرمان از اهداف مشترك دستگاه قضايي و انتظامي است.

دادستان نوشهر با قدرداني از تلاش هاي پليس، از ناجا به عنوان یکی از كارآمدترين نهاد در تأمين امنيت ياد كرد و گفت: دستگاه قضايي با حداكثر توان قانوني از ماموريت هاي ناجا در تامين نظم و امنيت حمايت و پشتيباني مي كند.

در اين ديدار سرهنگ “شعبان مهری” فرمانده انتظامي نوشهرنیز گفت: با تعامل مطلوب و مثبت دو سازمان مي توان گام هاي مستحكمي در پيشگيري و كنترل جرايم و آسيب هاي اجتماعي برداشت.

غرق شدن جوان 30 ساله فریدونکناری در دریای مازندران

هراز نیوز– مازندران- جوان 30 ساله فریدونکناری به دلیل گیر افتادن در تور ماهیگیری در دریای مازندران غرق شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، ماموران انتظامی شهرستان فریدونکنار در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن فردی در پلاژ شهرداری این شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند .

این حادثه، در این حادثه که ساعت 2 و 28 دقیقه صبح روز گذشته به وقوع پیوست فردی به نام “س – ک” که برای صیادی به دریا رفته بود به دلیل گیر افتادن در تور ماهیگیری غرق شد .

این گزارش حاکی است ، با حضور عوامل امداد و نجات و همکاری ماموران انتظامی جسد نامبرده کشف و به سردخانه منتقل شد .

یک کشته و یک مصدوم در حادثه رانندگی محور کرج به چالوس

هراز نیوز– مازندران- حادثه رانندگی منجر به مرگ راننده خودرو و مصدومیت یک سرنشین خودرو پژو در محور کرج به چالوس شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 206 در محدوده محور کرج به چالوس بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ولی آباد به محل حادثه اعزام شدند .

در این حادثه راننده 76 ساله این خودرو که در حال تردد در مسير فوق به سمت مرزن آباد بوده در دم جان باخت و سرنشین دیگر آن مجروح شد .

این گزارش حاکی است،مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است .

تكريم خانواده های معظم شهداء در شهرستان نوشهر

هراز نیوز-مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در ديدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان، گفت:تکریم و دلجویی از خانواده های معظم شهداء یک وظیفه همگانی است .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز، سرهنگ”شعبان مهری” به منظور اداي احترام به مقام شامخ شهداء و دلجویی از خانواده های معظم آنان با توجه به فرارسیدن سال نو از خانواده 6 شهيد ناجا در شهرستان نوشهر ديدار کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در اين ديدار با اشاره به جايگاه و منزلت ارزشمند شهداء، گفت: ما مديون خون پاك شهداء هستيم و تكريم خانواده هاي معظم آنان و ادامه راهشان عبادت است.

وي خاطرنشان کرد: امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهداء رقم خورده است و با وجود رشادت هاي اين عزيزان بوده است که امروز در آسايش و راحتي زندگي مي کنيم.

سرهنگ مهری، افزود: همانا آرامش و آسايش امروز ما مرهون از خودگذشتگي هاي مرداني است که با هديه جان خود در راه حق عرصه را بر زورگويان و مستکبران عالم بسته و زمينه ساز احياء نظام اسلامي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در پايان بيان داشت: خانواده معظم شهداء الگوي صبر و پايداري در جامعه هستند، که با تحمل سختي‌ ها و مشقت‌ هاي فراوان و با تقديم بهترين عزيزان خود باعث عظمت و سربلندي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اسلامی شدند.

در خاتمه این دیدار با اهداء لوح و هدیه از خانواده محترم شهدا قدر دانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *