ایران در حوزه دفاعی جزو برترین‌ها در جهان است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه گفتگو و موشک لازمه اقتدار است در عین حال تصریح کرد: ایران در حوزه دفاعی جزو پنج کشور برتر جهان است.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز ؛  امیر سرتیپ فرزاداسماعیلی شامگاه جمعه در یادواره سرداران و ۲۲۰ شهید بخش مرکزی جویبار بامحوریت ۵ شهید سرافراز روستای سید زین العابدین با بیان اینکه دشمن می داند با جنگ سخت نمی تواند با شیرمردها و شیرزنان ایرانی بجنگد گفت: راه فرهنگی تنها راه تهاجم دشمن با ایرانیان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تهاجم فرهنگی خاکریز دشمن دیده نمی شود، اظهار داشت: در این نوع تهاجم مبالغ هنگفتی هزینه نمی شود و درنهایت هویت و سنت کشور را مورد نشانه و حمله قرار می دهند.

سرتیپ اسماعیلی با اعلام اینکه دشمنان به دنبال تسخیر عقاید جوانان این مرزو بوم است وتسخیرعقاید با تهاجم فرهنگی شبیه خون فرهنگی ممکن است، بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران دراسلحه نبوده و تنها و اولین قدرت کشور برمبنای فرهنگ قوی بوده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با بیان اینکه دشمن با تمام خباثت خود در برخی زمینه ها از ایران اسلامی هراس دارد ، افزود: دشمن شناسی ، دشمن ستیزی و تولید علم و دانش در کشور مهمترین عوامل در دشمن ستیزی دشمن بوده است.

سرتیپ اسماعیلی وضعیت فعلی کشور در حوزه اقتصاد را سخت خواند و اظهار داشت: دشمنان اسلام تحریم ها را در اقتصاد کشور تشدید و حتی در زمینه فرهنگی نیز نفوذ آسان و بدون هزینه هنگفت رادر منطقه در دستور کار خود دارد.

وی افزود: مردم عزیزکشور می دانند استراتژیک دشمن کندی ابزار عزتمندی ایران اسلامی است و به گفته رهبر فرزانه نگاهها باید به درون کشور باشد نه به بیرون.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کسانی که حقوق نجومی می گیرند حتی ناخن خود را فدای ایران نخواهند کرد گفت: ننگ است در کشوری که هزاران شهید را تقدیم استقلال کشور کرده و با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری این چنین افرادی در کشور باشند، نجومی بگیران لایق حضور در جمهوری اسلامی ایران نیستند.

سرتیپ اسماعیلی تصریح کرد: این مسائل مظلوم خواری و از زمین خواری نیز گذشته است و به استانهای شمالی سرسبز کشور که نگاه می اندازیم چیزی از کشاورزی باقی نمانده و بیشتر زمین ها تبدیل به ویلا شده اند.

سردار سرتیپ اسماعیلی موشک را مظهر اقتدار کشور ندانست وافزود: اصل نظام و عقائد مردم این کشور بوده است، اما برای داشتن یک ملت پایدار هم گفتگو و هم موشک لازم است که روی آن پرچم‌جمهوری اسلامی ایران باشد و داخل آن مملو از دانش جوانان ایرانی باشد.

وی با تاکید براینکه استکبار جایی در این منطقه ندارد، اظهار داشت : آمریکایی ها به هرکسی که دست دوستی دادند پایگاه نظامی در آن کشور برپا کردند ، چراکه فقط به نظامی های خود اعتماد دارند.

این مقام در ادامه عمده تحریم های کشور رادرحوزه های دفاعی و امنیتی بیان کردو گفت : خوشبختانه کشور در این دو حوزه بیشترین پیشرفتها را داشته و جزو ۵ کشور مقتدر در دنیا هستیم.

سردار سرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه درآینده نزدیک اس ۳۰۰ با موشک ایرانی شلیک خواهد شد، بیان کرد: پیام ما به کشورهای دوست و منطقه کشور این است که امنیت منطقه باید توسط خود ما فراهم شود.

وی اظهار داشت : دشمن ادب سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی ندارد و پس از ماهها گفتگو برجام، آمریکا به تعهدات خود پایبند نبوده است و انواع تحریم ها برعلیه جمهوری اسلامی ایران را دوچندان کرده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : این تحریم ها هیچ تاثیری بر کشور نداشته، بلکه توانستیم قوی تر ازگذشته در تمامی حوزه ها با پیشرفت و ثبات بیشتر طی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *