همدلی ضد مواد مخدر !

جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل به رياست سيد جعفر رسولي معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل و ديگر مسئولين شهرستاني 22 اسفند برگزار شد :

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان آمل : سيد جعفر رسولي معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل ضمن خوش آمدگويي به حاضرين در جلسه اظهار داشت : از حاضرين در جلسه و اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل بابت زحمات يکساله شان تقدير و تشکرمي کنم و افزود : بحث شناختن آسيب هاي اجتماعي يکي از مهمترين موضوع در جامعه مي باشد که نياز به فرهنگ سازي و پاي کار بودن مديران را مي طلبد .

معاون استانداروفرماندار ويژه شهرستان آمل گفت : اعتياد يک تعريف کلي دارد و بايد يک نگاه کلي به آن داشت و افرادي که اعتياد دارند با فرهنگ سازي و مشاوره به اينگونه افراد بتوانيم درصد معتادان را در سطح جامعه کاهش بدهيم و فضاي شهري براي کاهش آسيب هاي اجتماعي در بحث مصرف مواد مخدر استفاده گردد . 

اين مسئول در ادامه افزود : بيشتر سارقين از افراد معتاد بوده که جهت مصرفي خود دست به سرقت مي زنند که اين مسئله نيز نياز به فرهنگ سازي و کار در اين زمينه دارد .

فرماندار شهرستان آمل اظهار داشت : در بحث شناسايي قاچاقچيان و کشف مواد مخدر در سالجاري با توجه به آمار و ارقامي که داريم اقدامات خوبي صورت گرفت که با تلاش و پيگيريهاي مجدانه دستگاههاي مربوطه انجام گرفته ، توانستند تعدادي زيادي از قاچاقچيان که مبادرت به توزيع و فروش مواد مخدر مي نمودند دستگير شوند  .

معاون استاندارو فرماندار ويژه شهرستان آمل گفت : يکي از اهداف مهم و اولويت کاري اين شورا را کاهش آسيب هاي اجتماعي و جلوگيري از مصرف مواد مخدر مي دانيم که در صدر آن اعتياد به مواد مخدر مي باشد ، لذا با کمک دستگاههاي مربوطه مي توان با شناخت دقيق و بررسي مشکلات پيش رو و فرهنگ سازي ، روي آوردن جوانان به مواد مخدر را کاهش داد .

سيد جعفر رسولي معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل در پايان اظهار داشت : باتلاش مجدانه سربازان گمنام امام زمان (عج) ـ نيروي انتظامي و سپاه روز گذشته 21 اسفندماه 96 مقدار 200 کيلوگرم مواد مخدر از قاچاقچيان اين ماده افيوني کشف و ضبط گرديد که در همين جا از تمامي کسانيکه در اين زمينه تلاش نمودند تقدير و تشکر مي نمايم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *