ورشکستگی تولیدی مبل در آمل

بخشی از خطبه دوم مورخ ۹۶/۱۲/۱۱حجه الاسلام والمسلمین مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل :

برگزاری متعدد نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد.

حجه الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با انتقاد از هر روزه بودن نمایشگاه بهاره در آمل گفت: نمایشگاه تخصصی در آمل رها شده و نمایشگاه‌های روزانه بهاره در آمل به بازار هم آسیب رسانده است.

وی با بیان اهمیت ارائه محصولات در نمایشگاه‌ها افزود: آنقدر نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل برگزار شد که موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد.

حجه الاسلام مرتضوی با بیان اینکه بازار آمل قدمت چند صد ساله دارد، افزود: از مدیران مرتبط تشکر می‌کنیم که نمایشگاه بهاره که در آن اجناس بی کیفیت و گا‌ها دسته دوم فروخته می‌شد لغو شد.

امام جمعه آمل گفت: مغازه‌داران در آمل تا ۲۰ فروردین سود اندک و انصاف را در نظر بگیرند تا همه مغازه‌های آمل نمایشگاه بهاره باشد.

وی افزود: استاندار مازندران از همکاری ادارات ذی‌ربط در خرید تضمینی ۲۰ هزار تن برنج گفت، اما دلالان و سودجویان مانع از این شدند که این خرید به حد مطلوب برسد.

حجه الاسلام مرتضوی با اشاره به نامه یکی از کشاورزان گفت: ۵ ماهی است که برنج در شالیکوبی در حال خاک خوردن است که این موجب تاسف است.

وی با تاکید بر اینکه معاون وزیر بررسی مدیریت ضعیف برخی مدیران را در دستور کار خود قرار داد، گفت: در خصوص بیمارستان امام رضا و امام خمینی قول‌های مساعدی دادند تا برای رفع برخی مشکلات اقدامات جدی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *