ناطق نوری اتاق ریاست فدراسیون را برای خودش درنظر گرفت / نشستن رئیس جدید در کنار کارمندان فدراسیون

رئیس فدراسیون بوکس گفت: وزیر ورزش در  حکمی احمدناطق نوری را به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون انتخاب کرد و همین مساله باعث شد که او اتاق ریاست فدراسیون را برای خودش درنظر بگیرد.

 به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز از  آنا، احمد ناطق نوری بعد از سه دهه نشسن روی صندلی ریاست فدراسیون بوکس، چند ماه پیش جایش را به حسین ثوری داد تا بوکس ایران از سال تاسیسش دومین رئیس را به خودش ببیند. البته بعد از رفتن ناطق، وزیر ورزش در حکمی او را به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون بوکس منصوب کرد و همین مساله هم باعث شد تا او همچنان بعد از چندین ماه کلید اتاق ریاست فدراسیون را در اختیار رئیس جدید قرار ندهد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد ماجرای اتاق ریاست فدراسیون که کلیدش در اختیار رئیس قبلی است گفت: «احمد ناطق نوری فرد قابل احترام و بزرگی است که به گردن جامعه بوکس حق دارد. همه ما شاگرد او هستیم و بوکس ایران مدیون زحمات چندین سال ناطق است. بعد از کناره‌گیری ناطق از ریاست فدراسیون، وزیر ورزش در حکمی او را به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون انتخاب کرد و همین مساله باعث شد که ناطق اتاق ریاست فدراسیون را برای خودش درنظر بگیرد.»

وی ادامه داد: «احمد ناطق نوری انسان بسیار بزرگی است که خودش بهتر از هر کس دیگر می‌تواند این موضوع را حل وفصل کنند. با توجه به تجربه بالای ناطق در بوکس او به خوبی می‌داند که نیاز فعلی بوکس ایران چیست و این مسائل چیزهای مهمی نیست که بخواهد بوکس را از مسیر اصلی خارج کند.»

ثوری در رابطه به این مساله که در حال حاضر خودش زمانی که در فدراسیون حضور دارد اتاقش کجا است افزود: «من برای کار کردن و کمک به بوکس آمدم و اتاق ریاست زیاد برای من مهم نیست. در حال حاضر من در کنار کارمندان فدراسیون کار می‌کنم و مهم اعتلای بوکس است نه صندلی و پست ریاست.»

وی در مورد نتایج تیم ملی در تورنمنت بلغارستان گفت: «تیم ملی بعد از حضور من در فدراسیون در اولین مسابقات بین المللی که تورنمنت بلغارستان بود شرکت کرد و این مسابقات هم از سطح بسیار بالایی برخوردار بود که با حضور تیم‌های بزرگ برگزار شد و همه تیم‌ها هم با نفرات اصلی خودشان در این رویداد شرکت کردند. نتایج تیم ملی هم در این مسابقات بسیار خوب بود و کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز نشان از قدرت و توانایی بوکس ایران دارد.»

ثوری افزود: «انصافا سایر بازیکنان تیم ملی هم که در این تورنمنت نتوانستند به مدال برسند عملکرد خوبی داشتند و کادر فنی از نحوه مبارزه آنها رضایت دارد. بوکس ایران در مسیر خوبی قرار گرفت و باید این جوانان آموزش‌های لازم را ببینند تا در ادامه راه بتوانند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.»

رئیس فدراسیون بوکس در مورد وفاق و همدلی که بعد از حضورش در این فدراسیون در بین پیشکسوتان به وجود آمد گفت: «لازمه توسعه و پیشرفت یک رشته وفاق و همدلی ورزشکاران و پیشکسوتان آن رشته است. ظرفیت‌های عظیمی در بوکس وجود دارد که باید از همه آنها استفاده کرد. ما تمام سعی خودمان را در چند ماه گذشته کردیم تا این همدلی را بین پیشکسوتان به وجود بیاوریم و تاکنون هم نیمی از راه را رفتیم اما هنوز به هدفی که مدنظر ما است نرسیدیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *