سخنگوی شورای شهر آمل گفت : ما در سال آینده سه کار بسیار با اهمیت را پیگیر شویم و آن هم پیگیری کامل زمین پاساکش و احداث کارخانه زباله سوز ، آسفالت سطح شهر و احداث کشتارگاه صنعتی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز از آمل ، خسرو ابراهیم زاده  در جلسه رسمی شورا درباره ارایه بودجه تلفیقی سال ۹۷ تصریح کرد این اولین تجربه ای است که شورا، شهرداری و سازمان های وابسته در مورد بودجه تلفیقی دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد : ما در سال آینده سه کار بسیار با اهمیت را پیگیر شویم و آن هم پیگیری کامل زمین پاساکش و احداث کارخانه زباله سوز ، آسفالت سطح شهر و احداث کشتارگاه صنعتی می باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل از تلاش های 2 ساله شهردار آمل در مورد تاسیس سازمان فرهنگی و ورزشی قدردانی کرد و تصریح کرد: امیدواریم با تلاشهای هاشم جمشیدپناه اولین مدیر عامل این سازمان که از مدیران خوب فرهنگی و ورزشی استان هستند و تلاش قاسم رسولی نماینده شورا در این سازمان و حمایت های اعضای شورا و شهردار فعالیت هایی خوبی را از این سازمان شاهد باشیم .

وی با بیان اینکه امروز دغدغه همه مردم بحث آسفالت شهری است اذعان کرد: در بحث تملکات اعتقادم بر این است دو پروژه اصلی تعریض بلوار امام رضا (ع) و بلوار ولایت را در دستور کار داشته باشیم و بودجه بیشتری را برای این امور در نظر بگیریم و بودجه ای را هم برای بحث کشتارگاه صنعتی در سال آینده در نظر بگیریم.

فرشید لیتکوهی دیگر عضو شورای شهر آمل هم  خبر از ساماندهی دستفروشان در 3 نقطه سطح شهر را داد و بیان کرد: در نظر داریم برای ساماندهی دستفروشان آملی به آنها کارت شناسایی دهیم تا در این امر موفق تر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *