سخنی چند با مسئولان  نظام جمهوری اسلامی ایران

به عنوان یک شهروند وظیفه دارم گوشزد نمایم تا به بهانه ی مبارزه با اهالی اغتشاش و موج سواران اعتراضات و ناآرامی های اخیر, مطالبات مردم شریف ایران به فراموشی سپرده نشود!
شهروندان ایرانی دچار مشکلاتی اولیه در زندگی معیشتی خود هستند که در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته, جزو بدیهیات و امکانات ابتدایی یک زندگیست!
معضلاتی چون بی کاری و فقر و فساد و غارت بیت المال و تبعیض و عدم آزادی بیان و ترس از ستاره دار شدن و غیره که بی تردید, مسوولان منصف نظام نیز قائل به وجود چنین مشکلاتی می باشند.
قطعا هیچ یک از شهروندان محترم و اصیل کشور عزیزمان, علاقه ای به حمایت دیوانگانی چون ترامپ و نتانیاهو و سعودی ها و رجوی ها ندارند و از خزعبلات چنین افراد معلوم الحالی, خورسند نخواهند شد!
اما واقعیت این است وقتی در این کشور, افرادی چون مرتضوی و مفسدانی چون خاوری و امثالهم, به راحتی از قانون و عدالت می گریزند, و یا فتنه گرانی چون احمدی نژاد و دار و دسته اش با امنیتی تامل برانگیز, به فعالیتهای عوام فریبانه ی خود مشغول اند, طبیعی است که حس اعتماد از جانب شهروندان کم رنگ خواهد شد!
حال آنکه مشکلاتی به مراتب بغرنج تر از حال را در دوران رئیس جمهور قبلی داشته ایم و جای بسی تامل است که امروز, برخی  تمامی مشکلات را به پای دولت فعلی نوشتند!
آقایانی که بسیاری از شما, بی واسطه یا با واسطه با رای این مردم تکیه بر صندلی های سیاسی در لوای خدمت به میهن و مردم زده اید!
کم کاری کردید و شهروندان گله مند شدند. صدای اعتراض ملت را نشنیدید و یا خود را به نشنیدن زدید! طبیعی است که در چنین گیر و داری, عده ای فرصت طلب نیز به مقاصد خود بیندیشند!
اما شما به جای اینکه به حرفها گوش دهید و پاسخگو باشید تا مرهمی بر دردهای بسیار هموطنان گردید, باز هم خشک و تر را با هم سوزاندید!
چرا سانسور?! چرا فیلتر?! به دروغها و تحریفهای تنها تلویزیون شخصی و سلیقه ای کشور که عادت کرده ایم و توقع دارید به سراغ تلویزیونهای خارجی نرویم?! آیا در عصر آگاهی اطلاعات, این فیلترینگ و سانسور فضاهای مجازی اهانتی دیگر به شعور شهروندان نیست?! چنین روندی جواب می دهد?! واقعا با خود نمی اندیشید که با چنین رفتاری, نسل جوان را نیز از خود و آرمانهایی که انقلاب بر پایه و اساس آن شکل گرفت, دور می کنید?!
بعید است که انسان خردمند و عاقلی راضی به انقلابی مجدد باشد! چرا که هر انقلابی کشت و کشتار و بگیر و ببند و ویرانی و نابودی دارد و ملت ایران هنوز تاوان عدالت خواهی چهل سال قبل خود را به داخل و خارج می پردازد! پس انسان عاقل, آن هم نسلی که چنین دورانی را گذرانده اند, بی گمان راضی به تکرار آن نخواهند بود. بلکه ما نیاز به اصلاحاتی اساسی و سیستماتیک داریم.
پس به عنوان یک شهروند شما را به آرامش و برخوردی مناسب با مردم دعوت می کنم. این ملت همانهایی هستند که در هشت سال دفاع از مرزهای وطن, جانانه دلاوریها کردند و خونها داده اند و امروز مستحق چنین رفتاری نیستند!
مردم شریف و متعهد ایران زمین, از کرد و لر و بلوچ و عرب و ترک و گیلک و مازنی و فارس, بارها و بارها در میدانهای داخلی و خارجی, خود و افکار و آرمانهای انقلابی و حق طلبانه ی خود را اثبات کرده اند و امروز این شما مسئولین هستید که باید خود را ثابت کنید!
امروز شما کرسی نشینان کشور, موظفید صداقت خود را به شهروندان فهیم ایران زمین نشان دهید و این مهم اتفاق نخواهد افتاد, مگر با عمل و رفتاری پر خرد در انجام وظایفی که در حیطه ی قانون به شما محول شده است.
آرزوی ایرانی آباد …
با احترام
سید محسن مرعشی مرزنگو

One thought on “سخنی چند با مسئولان  نظام جمهوری اسلامی ایران”
  1. درودهاي فراوان
    شما تمامي حرفهاي مارا گفتيد…
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *