نمایشگاه دیجیتال آرت تورنگ سلیمانی در گالری ابد تهران

هرازنیوز: تورنگ سلیمانی هنرمندی است نوجو از شهر آمل. این شهر از دیرباز پایگاهی برای تجمع فرهیختگان تاریخ و فلسفه بوده و هر دَم حضور حلقه های ادبی و توجه به مفاهیم عرفانگرایانه بستری از شیوهی اندیشگی را برای اهل هنر و ادبیات در این جغرافیا به ارمغان آورده است. از این رو در مواجه با این آثار، میبایست وام گرفتن از اتمسفر زیست بوم و غنیتر گشتن زبان تصویر را در دستاوردهای آتیِ هنرمند و اهتمام او به درک عمیق محتوای مزبور پیگیری کرد.

نمایشگاه دیجیتال آرت هنرمند آملی ۱۲ آبان ۱۳۹۶ در گالری ابد برگزار می شود . تورنگ سلیمانی که پیش از این نمایشگاه (مغناطیس ۱) را در گالری زر ، (مغناطیس ۲ ) را در گالری ایسو واقع در آمل بر پا کرده بود و در چندین نمایشگاه گروهی نیز آثارش به نمایش در آمده ، اینبار با (جنون ) به تهران می رود .
در این نمایشگاه سعی شده تا با استفاده از تکنیک عکاسی و نرم افزار فراینده شناخت و فهم انسان نسبت به خود را با عنصری از جنون به تصویر بکشد . در کنار نمایش آثار شاهد نمایش ویدئو آرت این هنرمند نیز می‌باشیم .
گشایش نمایشگاه ( جنون ) از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ جمعه ، ۱۲ آبان برگزار میگردد و تا ۲۴ آبان ۹۶ بین ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای علاقه مندان به هنردیجیتال آرت خواهد بود .
گالری ابد ، در تهران ٬ گیشا ( کوی نصر ) ٬ خیابان شهید علیالی ( پیروزی غربی ) ، خیابان جوادی ، پلاک ۵۳ واقع شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *