122 شماره ای که هیچ کس به آن پاسخ نمی دهد

دنیا را آب ببره مسوولان اداره آب آمل را خواب می بره !

هراز نیوز : تلفن های خدماتی و ضروری کشور سه رقمی هستند و به راحتی در ذهن هر کس به یاد می ماند تا در مواقع اضطراری به سادگی قابل شماره گیری باشند.

مثلا 110 برای تماس با پلیس، 125 برای ارتباط با  آتش نشانی و شماره 121 برای اطلاع رسانی حوادث برق و 122 برای حوادث آب در تمام شهر های کشور به صورت 24 ساعته پاسخگو ست .

اما ظاهرا در شهر آمل  شماره 122 استثناست و کسی از سوی اداره آب و فاضلاب به آن پاسخ نمی دهد  یا ظاهرا هر وقت علاقمند باشند پاسخ می دهند.

متاسفانه بارها دیده شده در پی شکستگی لوله یا حوادث آب شهروندان با شماره های مختلف این اداره تماس می گیرند ولی کسی پیگیر موضوع نیست و چندین ساعت و حتی به روز هم کشیده تا ترتیب اثر دهند .

جالب این جاست که وب سایت شرکت سهامی آب منطقه ای مازندران برنامه هایی را برای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل  تبیین کرده است .

سوال این جاست وقتی ساعت 10 شب نه تلفن 122 این اداره پاسخ می دهد؛ نه تلفن همراه مسوولان و کسی پیگیر مشکلات مردم و حوادث این حوزه نیست چگونه می توانند بحران را مدیریت نمایند .

البته موضوع گلایه های شهروندان از این اداره فقط شامل عدم پاسخگویی تلفن حوادث نیست و ابعاد وسیع تری دارد .
امیدواریم مجموعه مدیران این اداره به اندازه تفاوت دریافتی های فیش حقوقی شان نسبت به ادارات دیگر به شهروندان خدمات بدهند .

خواب درکنار تلفن همراه

عکس (آرشیو تزیینی )

 

اداره آب آمل در پاسخ به این خبر جوابیه ای صادر کرده است که در ادامه مشاهده می فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *